• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:38

m0nk

16-09-2003 15.15

ik heb hem in Hong Kong gekocht voor 160 eurootjes, mooi prijsje voor een gsm met extra batterij en headset :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

hehe, eindelijk heb ik een berichtje gekregen dat ik mn t600 mag ophalen bij het postkantoor!! :*) nou hopen dat alles compleet in de doos zit

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-12 09:09
ik heb hem ook binnen in Leerdam, helaas kom ik daar in het weekend pas weer... Njjjghhh/... ik wil dat ding uitproberen :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

:D :D :D ik ehb hem eindelijk binnen, erg mooi en klein. Maar iks tuit nu al tegen een probleem, als ik een picture message krijg van een nokia gsm , kan ik die niet doorstuuren , die optie is niet beschikbaar staat er op gsm, iemand enig idee ?

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12 09:53

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

MastahBlastah schreef op 05 november 2002 @ 09:31:
ik heb hem in Hong Kong gekocht voor 160 eurootjes, mooi prijsje voor een gsm met extra batterij en headset :D
isda dan ook nie met vage lettertjes erop ?

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

ik stuit ook al op mn eerste probleem, hij wil zich namelijk niet opladen! als ik de lader er in steek reageert de telefoon niet, of hij komt met de melding 'fout bij laden, stop het laden'. De telefoon doet het wel, want toen ik hem kreeg zat de accu nog een beetje vol. Op mijn lader staat wel 5,1V/450mA, terwijl op mijn accu 3,6/610mAh staat :/ de telefoon doet het nog wel want hij is nog niet helemaal leeg

• Bluppy2
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 08:08:
ik stuit ook al op mn eerste probleem, hij wil zich namelijk niet opladen! als ik de lader er in steek reageert de telefoon niet, of hij komt met de melding 'fout bij laden, stop het laden'. De telefoon doet het wel, want toen ik hem kreeg zat de accu nog een beetje vol. Op mijn lader staat wel 5,1V/450mA, terwijl op mijn accu 3,6/610mAh staat :/ de telefoon doet het nog wel want hij is nog niet helemaal leeg
klinkt als een brakke lader jah.. Heb je hem ook van GSMstunter? dan toch maar ff bellen... Mijne laad wel op...

Verwijderd

bluppy2 schreef op 08 november 2002 @ 10:01:
[...]

klinkt als een brakke lader jah.. Heb je hem ook van GSMstunter? dan toch maar ff bellen... Mijne laad wel op...
ja ik heb m ook van gsmtunter, was n prima aanbieding alleen de service van gsmstunter is ietsje minder. dr zit waarschijnlijk nix anders op dan naar hun bellen want zo doet ie helemaal nix :'(

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Nog een bug, als je een andere sim kaart in je telefoon stopt, dan wist de tel automatish alle smsen in telefoon gehuegen ..

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12 22:21
B0MBACI schreef op 08 november 2002 @ 16:44:
Nog een bug, als je een andere sim kaart in je telefoon stopt, dan wist de tel automatish alle smsen in telefoon gehuegen ..
Volgens mij als je de eerste sim er weer in doet heb je ze wel weer.

no comment

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Martinus schreef op 08 November 2002 @ 17:20:
[...]

Volgens mij als je de eerste sim er weer in doet heb je ze wel weer.
Nee, dat is niet zo. De sms berichten worden bij dit toestel opgeslagen in het toestel, dus niet op de sim. Als je de simkaart verwisselt, wist het toestel alle opgeslagen sms berichten. Oplossing is de berichten die je wilt bewaren kopiëren naar de sim (kan via het menu), dan blijven ze gewoon staan en dan klopt wat Martinus zegt dus wel.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

haas schreef op 08 november 2002 @ 17:36:
[...]

Nee, dat is niet zo. De sms berichten worden bij dit toestel opgeslagen in het toestel, dus niet op de sim. Als je de simkaart verwisselt, wist het toestel alle opgeslagen sms berichten. Oplossing is de berichten die je wilt bewaren kopiëren naar de sim (kan via het menu), dan blijven ze gewoon staan en dan klopt wat Martinus zegt dus wel.
Hoe sla je het op je sim, want die opslaan knopje doet het niet is transparant zeg maar..

En weet jij toevallig ook waarom ik ontvangen picture message niet door kan stuuren ?

Verwijderd

B0MBACI schreef op 07 november 2002 @ 15:19:
:D :D :D ik ehb hem eindelijk binnen, erg mooi en klein. Maar iks tuit nu al tegen een probleem, als ik een picture message krijg van een nokia gsm , kan ik die niet doorstuuren , die optie is niet beschikbaar staat er op gsm, iemand enig idee ?
had ik ook al gezien bij een plaatje wat vanaf een 3310 naar mn t600 werd gestuurd. plaatjes die van nokia komen zullen wel een andere indeling of zo hebben die de t600 niet helemaal ondersteund.

Verwijderd

Je kunt Nokia Messaging alleen ontvangen, niet doorsturen. Wees toch blij dat ie dit uberhaupt (een beetje) ondersteunt...

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 12:28:
Je kunt Nokia Messaging alleen ontvangen, niet doorsturen. Wees toch blij dat ie dit uberhaupt (een beetje) ondersteunt...
Ik vind het best wel gaar als hij het kan ontvangen, moet hij het ook toch kunnen verstuuren :( Mischien als we met zn allen sonyericsson hierover mailen dat ze een software update maken..

Verwijderd

==========================================================

Zeg....iedere keer als er een nieuwe gsm uit is...Bar interessant hoor..maar..begin een apart site of zo...dit vervuilt het echt tweaker gebeuren...

en ohja geef mij maar een motarola V50 met 450 belmin. Liever iets oude telefoon, lekker klein weegt misschien 20 gram meer..pfffffff....interessant...60 belm. gratis..tjonge..ik spring een gat in de lucht.. Telefoons horen gewoon bij zo'n abbie gratis te zijn ....

Lopen echt achter in Nederland en jij springt al een gat in de lucht bij zo'n telefoon..ga eens informeren in Canada of the states... daar is bellen in regio om je heen vaak gratis... maarja...het vervuilt...

hou het liever bij het pc gebeuren...

een ANTI KPNér...F*** bedrijf (nooit gewerkt... gelukkig...vergelijkbaar met de NS)

Verwijderd

telefoon rekeningen van 13 euro? :D Ben blij als ik onder de 300,- kom :S

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
haas schreef op 08 november 2002 @ 17:36:
[...]

Dan is het wel vreemd dat ik in mijn Siemens M35 + Telfort-simkaart maar 10 berichten kon opslaan, en nu met een KPN-kaart erin ineens 25.
Ik zie verder geen keuze waarin je ze wilt opslaan.

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:36

d-Frag

74% completed

Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 20:39:
Zeg....iedere keer als er een nieuwe gsm uit is...Bar interessant hoor..maar..begin een apart site of zo...dit vervuilt het echt tweaker gebeuren...
Zeur niet zo, als het je niet bevalt moet je lekker in de forums van Harde Waren & Zachte goederen blijven.
en ohja geef mij maar een motarola V50 met 450 belmin. Liever iets oude telefoon, lekker klein weegt misschien 20 gram meer..pfffffff....interessant...60 belm. gratis..tjonge..ik spring een gat in de lucht.. Telefoons horen gewoon bij zo'n abbie gratis te zijn ....
Niets hoort te zijn, dat bepaald de provider wel, het zijn geen filantropische/sociale instellingen.
Lopen echt achter in Nederland en jij springt al een gat in de lucht bij zo'n telefoon..ga eens informeren in Canada of the states... daar is bellen in regio om je heen vaak gratis... maarja...het vervuilt...
Gelul, als je belt naar een cell-phone moet de ontvanger ook betalen, niet voor niets dat pagers zo populair zijn.
Het "gratis bellen in de regio" kan alleen op het vaste telefoonnet en dan nog betaal je middels een hoog abbonementstarief voor een kwalitatief beschamend slechte lijn.
Dat is niet aan jou om dat te bepalen >:)
een ANTI KPNér...F*** bedrijf (nooit gewerkt... gelukkig...vergelijkbaar met de NS)
Zeur niet zo, er zijn genoeg alternatieven zodat jij nooit met ze te maken hoeft te hebben..

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Bluppy2
d-Frag schreef op 10 November 2002 @ 14:34:
[...]

Zeur niet zo, als het je niet bevalt moet je lekker in de forums van Harde Waren & Zachte goederen blijven.

[...]

Niets hoort te zijn, dat bepaald de provider wel, het zijn geen filantropische/sociale instellingen.

[...]

Gelul, als je belt naar een cell-phone moet de ontvanger ook betalen, niet voor niets dat pagers zo populair zijn.
Het "gratis bellen in de regio" kan alleen op het vaste telefoonnet en dan nog betaal je middels een hoog abbonementstarief voor een kwalitatief beschamend slechte lijn.

[...]

Dat is niet aan jou om dat te bepalen >:)

[...]

Zeur niet zo, er zijn genoeg alternatieven zodat jij nooit met ze te maken hoeft te hebben..
ach, negeer die gozer toch... ga vooral niet de discussie met zo'n wazige gast aan. Aan zijn "overtuigende" argumenten kan je al zien hoe serieus hij het meent.
wicher schreef op 10 november 2002 @ 13:08:
[...]

Dan is het wel vreemd dat ik in mijn Siemens M35 + Telfort-simkaart maar 10 berichten kon opslaan, en nu met een KPN-kaart erin ineens 25.
Ik zie verder geen keuze waarin je ze wilt opslaan.
volgens de handleiding van de telefoon zit het zo:

De telefoon zelf heeft geheugen voor 20 smsjes. Op het moment dat dat geheugen vol zit, en je krijgt een nieuw bericht binnen, wist hij het oudste gelezen bericht.
Echter, als je een bericht opslaat, dan wordt het bericht naar het geheugen van de sim gekopieerd, en zal het daar op blijven staan. Je kan aan het icoontje voor het bericht zien waar hij opgeslagen is.

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

B0MBACI schreef op 08 november 2002 @ 16:44:
Ahummm... Bug????
Goede beveiliging juist.
Stel ik sla persoonlijke dingen op in het geheugen van m'n foon.
Simkaart gewisseld, en die ander kan er zomaar bij.
Nee dan vind ik dit wel een betere beveiliging eigenlijk.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Xandrios
  • Laatst online: 20:36
Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 20:39:

Wat doe je hier dan ?
Het enigste dat 'het tweakers gebeuren' bevuilt; zijn dit soort reply's.
en ohja geef mij maar een motarola V50 met 450 belmin. Liever iets oude telefoon, lekker klein weegt misschien 20 gram meer
Wat intereseerd ons dat?
..pfffffff....interessant...60 belm. gratis..tjonge..ik spring een gat in de lucht..
Wat wil je hiermee zeggen? Of wil je ons laten weten dat dingen van waarde jou niets uitmaken ofzo...
Telefoons horen gewoon bij zo'n abbie gratis te zijn ....
Wat is dat voor onzin. Mischien is het wel zo dat de ene telefoon gewoon 'wat meer kost' dan de ander. Waarom zou de operator dat prijsverschil gaan betalen?
Lopen echt achter in Nederland en jij springt al een gat in de lucht bij zo'n telefoon..
ga eens informeren in Canada of the states... daar is bellen in regio om je heen vaak gratis... maarja...het vervuilt...
Dus? Dit is Amerika niet...
Hou jij je maar even bezig met je eigen zaken.

Ordinaire bullshit flame.

Als ik jou was zou ik me een beetje inhouden. Je zit ERG dicht tegen een OW aan.

Verwijderd

Mcart heeft wel gelijk dat ze in Nederland achter lopen met de mobieltjes, kijk maar eens op www.sonyericsson.com/jp. Alleen maar kleuren telefoons :9 !! super vet
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/jp/product/docomo/so211i/img/index/img_211i_m.jpg

• Bluppy2
Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 10:29:
Mcart heeft wel gelijk dat ze in Nederland achter lopen met de mobieltjes, kijk maar eens op www.sonyericsson.com/jp. Alleen maar kleuren telefoons :9 !! super vet
[afbeelding]
je hebt wel gelijk..
kijk hier eens..
Maarja, hier is het netwerk hier nog niet echt geschikt voor.. En die japanners zijn een beetje gadget-geil. Ik zou niet weten wat ik met al die extra fucnties zou moeten. Vandaar een t600 :)

Verwijderd

ik had bij de t600 een kpn mobile 60 abbo besteld, nou kreeg ik die simkaard in een doosje van Kpn business select. zal wel goed zijn d8 ik maar nou hoorde ik laatst reclame op de radio over kpn business select dus heb ik ff gesurft en kwam ik erachter dat business select een heel ander abbo is zonder belbundel! ik weet niet of jullie ook business select en of dat misschien wel gewoon zo hoort :?
heeft er trwns al iemand een rekening van kpn gehad?

• Bluppy2
Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 15:23:
ik had bij de t600 een kpn mobile 60 abbo besteld, nou kreeg ik die simkaard in een doosje van Kpn business select. zal wel goed zijn d8 ik maar nou hoorde ik laatst reclame op de radio over kpn business select dus heb ik ff gesurft en kwam ik erachter dat business select een heel ander abbo is zonder belbundel! ik weet niet of jullie ook business select en of dat misschien wel gewoon zo hoort :?
heeft er trwns al iemand een rekening van kpn gehad?
bij mij zat er gewoon een kpn 60 abbo bij, en m'n vader zei dat de eerste rekening al binnen was...

Verwijderd

bluppy2 schreef op 13 november 2002 @ 17:40:
[...]

bij mij zat er gewoon een kpn 60 abbo bij, en m'n vader zei dat de eerste rekening al binnen was...
mmzzz dan moet ik daar denk ik ook ff achteraan.

Verwijderd

weet iemand hoe je de contrast kleur in kunt stellen kan het namelijk nergens vinden in het menu?

ojah van de t600 natuurlijk _/-\o_

• Bluppy2
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 14:52:
weet iemand hoe je de contrast kleur in kunt stellen kan het namelijk nergens vinden in het menu?

ojah van de t600 natuurlijk _/-\o_
druk:

>*<<*<*

en dan Service Settings :)

Verwijderd

tnx wist ik helemaal niet dat dat menu bestaat
Pagina: 1 2 Laatste