Toon posts:

adobe premiere en panasonic mx-300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen met het volgende probleem.

Ik heb sinds kort een panasonic DV camera (MX-300), een dynalink 1394 kaartje en een 1GHz AMD computer met 2x120GB Western digital HD's met Windows 2000. Ik heb Adobe Premiere 6.02 geinstalleerd en een leuke video film gecaptured en ge-edit maar wil deze nu terug zetten op tape. In eerste instantie lijkt alles goed te gaan maar na een minuut of zo krijg ik problemen. Het beeld valt soms weg tijdens de opname op de camera waarbij het plaatje een soort zwiep maakt (lijkt wel of 'ie even de synchronisatie kwijt is of zo) en komt daarna weer terug. Of erger nog, hij blijft zwart. Maak ik gebruik van een JVC camcorder dan gaat alles uitstekend. Panasonic daarover aangesproken natuurlijk en die zeggen dat het waarschijnlijk toch niet aan de camera ligt als 'ie ook filmpjes goed naar de computer toe kan sturen. Ligt het dan op een of andere manier toch aan mijn PC ????? Ik heb onderhand alles geprobeerd maar ben nu even ten einde raad. Zelfs auto-save mode, power management uitgeschakeld en de laatste versie van directX geinstalleerd. Wie kan mij helpen ????? 8)7