pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6
Verwijderd
zelfs als er geen stroomtoevoer is naar de moni kan je een aardige stroomstoot krijge
ik spreek niet uit ondervinding maar ik heb dat eens ergens gelezen.
try het ne keer hé
dan kan ik zonder schrik eraan beginne
geen idee waar het nut voor heeft, maar je koelt en dat is voor wel meer modders een doel op zich
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
[rml][ CM] Monitor Mod[/rml]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
voor zover ik begrepen heb is het zelfs zo dat het niet mogelijk is dat je ergens post dat je een flinke schok heb gehad. Oftewel je overleeft die schok niet eens als je hem mocht krijgen!BDke schreef op 15 oktober 2002 @ 17:29:
opgepast natuurlijk als je die monitor openhaalt.
zelfs als er geen stroomtoevoer is naar de moni kan je een aardige stroomstoot krijge
try het ne keer hé
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Klopt, want dan kunnen de condensators nog vol zittenBDke schreef op 15 oktober 2002 @ 17:29:
opgepast natuurlijk als je die monitor openhaalt.
try het ne keer hé
..
Is dit je first topic lucas? CONGRATIOLATIONS!!!!
Ps, ik help je wel met zagen!
Verwijderd
De beeldbuis is de voornaamste condensator , waar tot 25.000 volt op kan staan....Freaked schreef op 15 oktober 2002 @ 18:00:
[...]
Klopt, want dan kunnen de condensators nog vol zitten
Verwijderd
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 17:54:
[...]
Maak dat vette bond eropdan heb je een MONITOR MONSTERRRR
![]()
Dat bond is vet
tis alleen niet zo veel meer..
big hairy monitor monster
geeft een leuk effect.
Who.. daar wil ik dus echt niet onder staan héVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 18:09:
[...]
De beeldbuis is de voornaamste condensator , waar tot 25.000 volt op kan staan....
..
Verwijderd
lijkt mij maar kut, je beeld is het best als het donker is en dan plaats je er nog zo'n light bij, het hele id lijkt me eigelijk haast niet haalbaar hoor maarja..supermadcow schreef op 15 oktober 2002 @ 18:13:
thanks rave 17, altijd leuk om er wat extra licht effect aan je monitor te geven als je tot ’s avonds in een donkere kamer bent.
geeft een leuk effect.
Ligt van achter je beeldbuis komt niet erdoorheen hoorVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 18:15:
[...]
lijkt mij maar kut, je beeld is het best als het donker is en dan plaats je er nog zo'n light bij, het hele id lijkt me eigelijk haast niet haalbaar hoor maarja..
Verwijderd
nee dat bedoel ik ook niet, maar laat maar, want ik zat gewoon ff raar na te denken, dat het light naar buiten je monitor komt, dan je kamer zo verlicht dat je je beeld niet goed meer kan zien, maar slaat natuurlijk nergens opRave17 schreef op 15 oktober 2002 @ 18:18:
[...]
Ligt van achter je beeldbuis komt niet erdoorheen hoor
Valt best mee, ik heb dat een aantal malen op mijn vingers gehad. Als je er maar geen 5 minuten aan blijft hangen.
Om dit te voorkomen moet je gewoon je beeldbuis ontladen met 2 schroevendraaiers.
HIER !!! PAK AAN
you name it. en heeft er iemand PICTURES???
maar wat eigenlijk wel handig zou zijn is een dremel. Iedereen heeft er een en ik nog niet
Ik wil ooit nog eens een rij leds/ccfl onder mijn monitor modden (toetsenbordverlichting)supermadcow schreef op 15 oktober 2002 @ 18:32:
maarre heeft niemand misschien nog wat leuke ideën: lcd’tje, ledjes, ccfl?
you name it. en heeft er iemand PICTURES???
Ik vergeet alleen steeds de materialen te halen.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Maar je zou er een LCDtje in kunnen fixen (zijn al meerdere topics (met pics) over geweest, gebruik de search maar effe). Het ding verven in de kleur van je kast staat ook wel leuk. Je kunt leds achter de knopjes zetten, een fan bovenin zetten, windows in de zijkanten, CCFL erin, een compleet nieuwe kast eromheen bouwen (van plexi ofzo, als je dat goed doet kan het nog best leuk worden
Kortom: gebruik je fantasie, dan komt er vanzelf wel een leuk idee opborrelen
Ander kleurtje,special paint, fan dat soort dingen...
Atari 4 ff'r 😊
Verwijderd
Verwijderd
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
en microfoon ingangen aan de zijkant van de monitor.
is best wel handig, vooral op lanparty's, dan hoef je je koptelefoon niet achter in je kast te stouwen, maar gewoon naast je monitor, je kunt er beter bij en je draad hoeft niet zo lang te wezen.
je kunt er eventueel ook nog een webcam bij in te bouwen, die je uiteraard kunt verstellen, dan heb je ook geen extra gesleep.
en de behuizing bijv. helemaal zelf ontwerpen.
En hoe maak je dan je monitor van plexyglas. WTF.
lijkt me wel lache om dat eens uit te gaan proberen, maar toch eerst maar weer eens op een oude monitro uitproberen
Verwijderd
Verwijderd
en welke software gebruik je daarvoor.
Dan een lichie derachter.
lukt dat een beetje een lcd erin stoppen en wat voor een, hoe groot.
en welke software gebruik je daarvoor. ik heb anders misschien wel interesse ervoor.
later
Verwijderd
"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"
Verwijderd
Verwijderd
Woei is idd wel erg mooi.Tobias schreef op 26 oktober 2002 @ 19:13:
Dit is wel een toffe paintjob:
http://www.fragapalooza.c...p2001/casemods/jester.jpg
Voor de rest zou ik eerst maar eens de behuizing er af halen en kijken of er überhaupt wat in kan
niet echt, zie [rml][ WC] Monitor met waterkoeling ?[/rml]
301SQN