AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Zet even de hele sluitmessage er neer
My 2 cents
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
+1 behulpzaam?nou zeg heej?
vreemd hoor
kijk eens in de faq
Wat wil je nou?Undertaker2 schreef op 15 oktober 2002 @ 17:26:
Blijkt dat deze functie sinds v4.20 is uitgeschakeld. Dit blijkt "register_globals" te heten. Niet echt iets wat ik meteen associeer met het niet werken van URL-variabelen. Misschien kan dat even in de FAQ erbijgezet worden?
[...]
/edit
Naar de faq werd wel verwezen hoor! "kijk eens in de faq" Dus daar gaat ging het me ook niet om hoor
Heej agossie...

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Je request tot opname in de FAQ had beter per mail gekund.
Opmerkingen in de richting van spottend / belachelijkmakend komen niet echt vriendelijk over.
/edit
En wat iedereen vervolgens met die info doet moet hij/zij maar weten. Ik constateer het alleen maar.
Ik begrijp je opmerking volledig (nu ie in 1 zin staat begrijp ik hem wel correctUndertaker2 schreef op 15 oktober 2002 @ 17:41:
Okee, in 1 zin:
Opmerkingen in de richting van spottend / belachelijkmakend komen niet echt vriendelijk over.
/edit
En wat iedereen vervolgens met die info doet moet hij/zij maar weten. Ik constateer het alleen maar.
Nu kunnen we natuurlijk een hele discussie gaan houden waarom topics opslot gaan die in P&W geopend worden en te makkelijk gevonden worden, echter dat doen we niet --> al te vaak gedaan
verwacht dan van mij niet dat ik je aan je handje neem
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verder ben ik het 100% met je eens!
Door D2k (Moderator P&W) - Sunday 02 June 2002 14:21
juli
augustus
september
Door D2k (Moderator P&W) - Wednesday 02 October 2002 18:51
4!!! Hele maanden en als je dan nog niet op de hoogte bent van de wijzigingen????
* D2k zwijgt verder maar
Nope, dat verwacht ik zeker niet, maar zo'n belachelijk makende opmerking slaat natuurlijk nergens op.D2k schreef op 15 oktober 2002 @ 18:27:
vorige week is na 3 mnd denk ik (zal het zo ff nazoeken) het sticky mbt dit onderwerp verdwenen en in de faq opgenomen met de gedachte "dit weten ze nou zo onderhand wel" en als je dan nog zo'n topic opent heb je gewoon 0,0 zelf gedaan
verwacht dan van mij niet dat ik je aan je handje neem
Waarom ben je zo snel met je conclusies? Misschien heb ik al 10 keer PHP opnieuw geinstalleerd? Misschien heb ik al 20 keer de config file van Apache aangepast en tigmaal php.ini aangepast niet wetende dat ik naar die ene cryptische regel moet zoeken.
En dan, dan na ruim een uur klooien en testen en ergernissen, post ik het hier. En dan blijkt het in de FAQ te staan onder genoemd kopje wat nou niet erg herkenbaar is.
Als je een user daar dan naar verwijst heb je 100% gelijk, maar laat een dergelijke opmerking dan achterwege svp
/edit
Of het nou al een dag of honderd jaar in de FAQ zou staan geeft toch geen groen licht voor dergelijke uitlatingen?
Het lijkt nu net alsof het een soort excuus is.
ik sta btw ook niet bekend om mijn vriendelijkheidUndertaker2 schreef op 15 oktober 2002 @ 17:41:
Okee, in 1 zin:
incorrect ben ik echter zelden
/edit
ik doe er idd mee wat ik wil
voortaan kan dit btw beter per mail
Het punt is echter dat dit al heel erg vaak in Programming & Webscripting besproken is en dat er nogal veel topics over geweest zijn. En als je dan als moderator op een gegeven moment wéér zo'n topic tegenkomt, dan heb je geen zin om weer een volledig bericht te schrijven. Misschien is een copy&paste-reactie een ideetje?Let op vanaf php versie 4.2
http://www.php.net/manual/en/reserved.variables.php
uit de zend php nieuwsbrief
--------------------------------------
CODING PHP WITH REGISTER_GLOBALS OFF
Jason E. Sweat helps PHP programmers understand how to code with the register_globals PHP configuration parameter set to Off, the new default value since PHP 4.2.0.
http://www.zend.com/zend/art/art-sweat4.php
--------------------------------------
Maar dit onderwerp was ook met de search te vinden. Zoek maar eens op 'php variabele url' en beperk je tot Programming & Webscripting. Daar zie je in ieder geval genoeg topics die je hierover meer vertellen (tip: kijk naar de gesloten topics).
De meeste moderators reageren niet spottend omdat ze altijd een slecht humeur hebben, maar soms raakt een moderator ook zijn geduld kwijt als iets voor de 1000ste keer voorbij komt. Moderators zijn ook mensen (de meesten in ieder geval wel
Alleen jammer dat wanneer je er iets van zegt, het feit dat het her en der al te vinden was en bovendien al lang in de FAQ staat wordt gebruikt als een soort van excuus in de trand van: "Moet je maar niet van die domme vragen stellen, want dan krijg je (natuurlijk) zo'n opmerking"
Want dat vind ik nog lomper dan de opmerking zelf
Laat ik verder m'n mond maar houden voordat er weer iemand komt verkondigen hoe makkelijk het te vinden was
Dit is niet laatdunkend bedoeld, goed zoeken is wel degelijk een kunst, die op dit forum bar slecht beheerst wordt. Vind ik dan toch
[nattevingermode]Ik schat dat acht van de tien tech-topics hier na gericht googl'en en zonder GoT te raadplegen, gesloten kunnen worden. Daarvan gaat misschien de helft daadwerkelijk op slot. [/nattevingermode] Dit wil zeggen dat *als* een topic dichtgegooid wordt, het heel vaak - zoals je zelf al aangeeft - terecht is.
Nou is zo'n slotje voor jou misschien een zeldzame ervaring, maar dat sommige modjes hier gillend rondjes rennen als ze weer een hele bak flauwekul moeten dichtgooien is *ook* geen nieuws. En ik kan me af en toe een kat (en dan moet het me van het hart dat "Ja, gek heh?" een hele beschaafde is, het kan *VEEL* botter) goed voorstellen.
Voor meer begrip voor de modjes, zie hier

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Tja, nu dus welBreadFan schreef op 15 oktober 2002 @ 23:34:
Maar dat is NIET met de search te vinden (...) mag ik hopen...

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
/edit
omfg,

neemt niet weg dat D2k ook een fine vent is hoor
En dat van dat supervet valt ook wel mee, zoveel eet ie niet