Toon posts:

Gameboy Advance 2

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwe GBA zou een ingebouwde backlit hebben wat natuurlijk een groot voordeel is voor de nachtlijke gamer :)

Maar er wordt niet gesproken over nieuwe GBA 2 games maar dit zal vast wel gebeuren. Ik zelf vindt dat er al snel een nieuwe GBA uitkomt maar ja dat is mijn mening.

Artikel over de GBA 2 met alle Details:
http://www.gamers.com/news/1253527

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 19:59
Ja , een backlight zou geen overbodige luxe zijn !

Verwijderd

Topicstarter
Zeker weten want de huidige GBA moet echt met een addon light gespeeld worden omdat het anders te donker is. Dit is vooral bij CastleVania.

Verwijderd

ja eh me broertje heeft dus zo'n ding, gba, maar ik zie al als het licht is geen flikker op dat schermpje... begrijp niet dat ze dat niet beter hebben gedaan

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Jammer alleen dat CVG vaak roddels verspreid. Ik hoop dat het waar is, dus ik ga nog maar ff wachten....

Verwijderd

Topicstarter
Dat is waar ik weet ook niet of het 100% waar is want Nintendo wil nog geen commentaar geven. Wie weet ....

Verwijderd

Als er backlight opkomt zou dat ding idd eindelijk zichtbaar zijn, de mensen daarzo hebben goed naar het publiek gekeken :)

• BlackMage
  • Laatst online: 23-01 00:24
Geloof er nog steeds niets van. Eerst zien, dan geloven :)

Verwijderd

BlackMage schreef op 15 oktober 2002 @ 17:42:
Geloof er nog steeds niets van. Eerst zien, dan geloven :)
vind ik ook :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Geen backlight is een heel doordachte keuze geweest in al de GB modellen.. lijkt me erg sterk dat ze nu ineens met een GBA2 komen die backlight heeft.. en dat terwijl de GBA1 zo goed als net uit is...

Verwijderd

Het is gewoon weer eens een standard gerucht wat de wereld in geholpen wordt. Al die Nintendo bladen kunnen dat heel goed.
Het is zo goed dat ze er bij Nintendo zelf nog geen woord over gerept hebben.
Daarnaast gaat het geheel tegen de Nintendo policy in om snel een nieuw produkt uit te brengen. De GBA heeft pas zo'n 2 jaar de patent rechten nog niet eens de tijd dat ie uit is want dat is nog wat korter. Als ze een nieuwe GBA uitbrengen zal het alleen 1 worden met een backlight niet meer en zelfs dat dat gebeurd is nog helemaal niet zeker omdat Nintendo destijds juist heeft gekozen voor de versie zonder backlight om zo een degelijke speelduur te kunnen garanderen. Tuurlijk bewijst de Afterburner dat het kan en dat kan misschien Nintendo over de streep trekken maar eer er een compleet nieuwe GBA uit komt zijn we toch wel een stuk verder en zeker als het om een versie zal gaan die Edge ons wilt doen geloven.

Verwijderd

kwel :)

Verwijderd

Zijn de oude GBA spellen gewoon te gebruiken op die nieuwe GBA 2 :?
Anders kan ik mijn GBA weggooien :'(

Verwijderd

Ik denk het niet. Maar ik geniet toch eerst van mijn GBA. :D

Verwijderd

wanneer quaken op gameboy?? :) :) :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 09:22:
wanneer quaken op gameboy?? :) :) :)
Goeie vraag, ik denk dat de GBA snel genoeg is een Q1 te kunnen draaien als het ook tijd op die PDA kan

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 09:24:
[...]

Goeie vraag, ik denk dat de GBA snel genoeg is een Q1 te kunnen draaien als het ook tijd op die PDA kan
met 2 tegen 2 :P lijkt me wel leuk

Verwijderd

Bosmonster schreef op 15 oktober 2002 @ 21:58:
Geen backlight is een heel doordachte keuze geweest in al de GB modellen.. lijkt me erg sterk dat ze nu ineens met een GBA2 komen die backlight heeft.. en dat terwijl de GBA1 zo goed als net uit is...
Inderdaad, dat is een heel bewuste keuze geweest, het spaart batterijen. De GERUCHTEN over de nieuwe GBA reppen dan ook over een nieuw soort batterij (vergelijkbaar met die van een mobiele telefoon).

Maar goed, backlit scherm, nieuwe processor, meer geheugen, nieuwe batterij, vier knoppen...allemaal geruchten. Zelfs vakblad Edge is dik aan het speculeren, maar ik wacht netjes op het nieuws van The Big N zelf. En vooralsnog zegt Nintendo het volgende:
Hello,

There are always rumours floating around the internet. Some turn out to be true, but most are not true. Or only partially true. That is why we cannot comment on rumours or speculation.

We always have projects in development. This is the nature of our company. Be assured that we will inform our developers about upcoming hardware long before we tell the gaming magazines.

Regards,

Steve

Stevex x. xxxxxx Developer Relations Manager
Software Development Support Group
xxx.xxx.xxx Nintendo of America
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 00:19:
Zijn de oude GBA spellen gewoon te gebruiken op die nieuwe GBA 2 :?
Anders kan ik mijn GBA weggooien :'(
ALS er een nieuwe komt zal hij zeker backwards compatible zijn.

Verwijderd

Edge is nou niet echt een vakblad te noemen. Ze hebben al heel wat vaker roddels de wereld in geholpen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 16:36:
Edge is nou niet echt een vakblad te noemen. Ze hebben al heel wat vaker roddels de wereld in geholpen.
Ze hebben ook vaker gelijk gehad dan wie dan ook...dus ja, wat is "vakblad". Ik vind Edge iig het enige blad dat de moeite van het lezen waard is.

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Edge wordt toch wel min of meer als games vakblad gezien, zie alleen maar het aantal advertenties wat betreft werk in de industrie. Het is voor mij ook het enige games gerelateerde blad wat ik lees.

Verwijderd

Woei. Ik ga weer lekker Wario spelen :P op me GBA!

Verwijderd

Ik denk ik reageer weer eens een keer op dit forum...

Ik heb laatst de nieuwe GBA gekocht en hij bevalt me best!

MET BACKLIGHT!

en de kwaliteit is perfect.. en de geluiden ook!

Dus niet fokken met de GBA SP !!

thank you!

• Hahn
  • Laatst online: 13:03
Dit is al een redelijk oud topic en ook niet echt meer relevant, aangezien de GBA SP nu allang uit is. Ik denk dat je beter hier door kan gaan: [rml][ GBA] Game Boy Advance topic - Deel 2[/rml] :)

The devil is in the details.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.