Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Ge-edit door mod, poster toch nog editen

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Topicstarter
Dit lijkt mij echt een feature die bestempeld mag worden als bug.

Gisteren editte ik voor de gein een bericht van Crazy_D, maar vervolgens editte hij het _zelf_ ook weer. Dit zou toch niet moeten kunnen, lijkt mij.

Bij topix kreeg je dan de melding "Dit bericht is reeds gewijzigd door een moderator. Je kunt dit bericht niet meer aanpassen". Dat lijkt mij wel correct :Y)

In het bericht zelf kun je nog een stukje HTML commentaar zien, waarin de edits staan die ik en Crazy_D heb gedaan. Bij mijn laatste edit heb ik zijn originele post weer teruggezet en de rest in commentaar gezet.

Eventueel heb ik hier nog wel de ICQ conversatie die ik hierover met Crazy_D had, mochten jullie benieuwd zijn :)

hf :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

oud :Z
is al bekend :+

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Owjee, miscommunicatie :)
Ik meende dat je wat anders bedoelde toen je hier mee aan mijn icq kwam vertellen.

Dit is iig geen bug, weliswaar nog niet helemaal goed en komt in de volgende react versie wel goed :)

Dit topic is gesloten.