Toon posts:

Nieuwsberichten en pricewatch scheiden in pda.tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om de nieuws berichten en de pricewatch te scheiden bij de pda versie van tweakers.net?

Het is namelijk zo dat er onder de pricewatch weer een link staat naar de nieuws berichten en anders om. Want als ik nu via Avantgo de nieuws berichten opsla in m'n pda neemt hij ook een deel van de pricewatch mee maar net weer niet alles. Of ik moet weer zo instellen dat hij dieper linkt maar dan zit ik ook weer met onnodige pagina die weer ruimte in beslag nemen.

Voorstel:

- pda.tweakers.net/frotnpage, die kan ik dan 2 diep laten linken zodat ik de fronrpage kan zien en het hele bericht.

- pda.tweakers.net/pricewatch, die kan dan 3 diep zodat ik het op categoriën, de producten en de producten met de winkels erbij kan zien.

Als ik nu de directe link zou pakken van de pricewatch en 3 diep laat linken pakt hij ook het linkje dat onderop staat naar de frontpage en dat is dan niet de bedoeling

Ok, ik hoop dat jullie het snappen. :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

PDA.Tweakers.net is niet alleen bedoeld voor Avantgo gebruikers. Voor andere gebruikers moet die site ook navigeerbaar zijn. Als de pricewatch links eruit worden gesloopt wordt de overzichtelijkheid er niet beter op.

Verwijderd

Topicstarter
En alleen de links weg bij de "Pricewatch categoriën" pagina?

Ik snap dat er nog andere programma's zijn maar die hebben allemaal wel een back knop. Dus dan is die link naar de frontpage niet echt nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Schopje en een aanvulling.

Is het mogelijk om een apparte pricewatch pagina te maken zonder links naar andere delen van pda.tweakers.net? Dus naast de gewone pagina.

Voor de aankomende HCC zou ik namelijk de hele pricewatch meenemen in m'n pda en dan heb ik alle ruimte nodig die ik heb.

Of misschien kan iemand anders dit maken, als het mag?