eVB en video

Pagina: 1
Acties:

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Ik ben momenteel bezig met het onderzoeken van de mogelijkheden van eVB (eMbedded Visual Basic) oftewel Visual Basic voor Pocket PC applicaties. Hiermee kan je applicaties maken die geschikt zijn voor de Pocket PC. In eerste instantie gaat het om een stik vooronderzoek maar uiteindelijk moet er ook een applicatie worden gemaakt voor Pocket PC.

Nu moet het liefst binnen dezelfde applicatie mogelijk zijn om video (MPEG of AVI) af te spelen. Ik weet inmiddels al, na zoeken bij Google, dat de mogelijkheden van eVB ten opzichte van VB een stuk berperkter zijn. Maar een antwoord op mijn vraag heb ik nog niet gekregen.

Kortom: Is er iemand die weet of en hoe het mogelijk is om video (MPEG, AVI) af te spelen binnen een applicatie de geschreven is in eVB?

[ Voor 0% gewijzigd door Stimpy001 op 16-10-2002 08:42 . Reden: Vraagstelling aangepast naar aanleiding van comentaar, helaas de titel niet ]

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)

Lees dat even door, en zie wat er mis is met je post :)
Als je alsnog even de gevraagde punten zou willen noemen, zou dat heel fijn zijn ;)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz