Toon posts:

probleem met de scrollbar van een span in een div

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem. Ik heb een span nodig in een div, nu is dat niet zo'n groot probleem, echter op de een of andere vreemde manier verdwijnt de arrow down button en scrollbar in de textarea als ik er wat tekst in plant.
Als je het onderstaande stukje code uitprobeerd zie je gelijk wat ik bedoel (hoop ik). Ik ga overigens uit van IE

Hier het (gestripte) stukje code:

<html>
<body>
<div id="boxA" style="position: absolute; width: 400; height:300; left:215px; top:0px;z-index=50;filter: Alpha(opacity=90);">
<table bgcolor="#FFFFFF" style="border: black 1pt solid" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" width="398" height="30"><tr><td align="right">
titel</td></tr></table>
<table bgcolor="#F0F1F4" style="border-left: black 1pt solid;border-right: black 1pt solid;border-bottom: black 1pt solid" width="398" height="270"><TBODY><TR>
<TD><SPAN DATAFLD=compsr_first><textarea height="10">in te vullen tekst die met te veel enters het probleem veroorzaakt</textarea></SPAN></TD>
</TR></TBODY>
</table>
</div>
</body>
</html>

Verwijderd

maak de code even wat beter leesbaar, definiëer je < head >, je character encoding en je doctype dan praten we verder :)

Wij tweakers zijn lui /me is lui :z
(even voor mezelf spreken)

oh ja, plaats meteen even een voorbeeld online :)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Zelf HTML leren, niet copy-pasten vanuit een één of andere WYSIWYG editor. Google doet wonderen, doe zelf eens wat moeite. Je hebt tot nu toe alleen maar topics geopend, en dat is niet de manier van werken hier. Lees de FAQ. Tot ziens.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.