Toon posts:

Ik wil mijn momo-force op de x-box aansluiten, kan dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is er geen usb>xbox verloopstekkers ofzo, ik dacht dat die poorten van de x-box gewoon usb-poorten met een ander plug waren namelijk. Ik wil niet een apart stuur voor dat ding kopen.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Weet niet of dat kan en of de Xbox hem wel ondersteund.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Ik ben hier ook heel benieuwd naar, zijn er al mensen die dit weten of niet? Zijn er uberhaupt stuurtjes die en op de xbox en op de pc werken?

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11 16:55

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Ja het kan, de xbox heeft gewoon usb ports, maar iets andere stekkers.

Je kunt of zelf een stekker maken (maar dan moet je wel ergens een xbox stekker van af knippen)

of je zoekt 3 seconden in google en je ziet dat die verloopstekkers wel te verkrijgen zijn.

hint: ik heb goede ervaringen met http://www.the-console-corner.com/

[ Voor 14% gewijzigd door soepkip op 30-06-2004 10:58 ]

Beste film ooit

Verwijderd

ik weet ook wel dat die verloopstekkers bestaan, maar ik vraag mij af of die momo compatible is met de meeste xbox spellen.

Verwijderd

Tegenwoordig horen vragen in Spielerij - Problemen & Vragen :)

Verwijderd

Heeft iemand dit nu al uitgeprobeerd of WIP meer info?

Na wat gegoogel vind ik een hoop kabels ed die dit zouden kunnen maar geen garantie dat het ook daadwerkelijk werkt.

Verwijderd

Voor degene die het interresant vinden ik heb ook een topic gepost op xbox scene om te kijken of hun er iets van af weten tot nu toe nog niet. :9

http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=239588

Verwijderd

Ik heb de USB kabel besteld dus laat hier de verder status wel weten.

Verwijderd

Sorry voor het omhoog schoppen van deze post.
Maar lukt het nou om via een verloop kabel de momo stuur op de xbox te krijgen?? Ik ben hier zeer benieuwd naar. Aangezien ik net een xbox heb gekocht en een lekker goed stuur zoek.
Pagina: 1