Toon posts:

[HTML] type="file" value is onmogelijk (?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was dus opzoek of het uberhaupt kon om een value aan een veld met type="file" te geven. Toen kwam ik onderstaande link tegen. Maar jammer genoeg was deze topic niet volledig...

Vandaar mijn vraag: is het mogelijk op wat voor manier dan ook?

Input type file geen value eigenschap???

Verwijderd

Ja, het is mogelijk. Maar alleen de gebruiker kan het, door op "Browse..." te drukken :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:19

crisp

Devver

Pixelated

[rml][ javascript] formulier invullen[/rml] gaat daar ook al over (hoewel de titel het misschien niet doet vermoeden).
Het antwoord is in ieder geval: nee, je kan de value niet vullen / beinvloeden...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Dat was me idd niet opgevallen...

Das jammer.

Bedankt.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ik weet niet of het mogelijk is (niet geprobeerd), maar kan je wellicht niet proberen om middels JavaScript het type aan te passen??

Dit vraagstuk heb ik ooit opgelost door te gaan werken met een pop-up window waarin ik gebruik maakte van het input type='file' en dan bij de onchange het terugzetten van de waarde naar een ander input value.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan het probleem opzich wel oplossen met hidden fields, maar had gehoopt dat je kon schrijven naar file fields. Dat was een stuk mooier geweest.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 15:05:
Ik kan het probleem opzich wel oplossen met hidden fields, maar had gehoopt dat je kon schrijven naar file fields. Dat was een stuk mooier geweest.

Als dat zou kunnen dan was het internet lang niet zo leuk meer.. want dan kan je op geen enkele site meer komen zonder dat ie je hele harde schijf leegtrekt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb je helemaal gelijk in :*)

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:48

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 14:52:

Vandaar mijn vraag: is het mogelijk op wat voor manier dan ook?
enige methode 'signed scripts'; dat kost echter geld, en de registratie is moeilijk, verder meen ik dat mbv java-applets een simulatie mogelijk was met verdere upload-mogelijkheden

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Dat 'signed scripts' zal het iig niet worden. Wel bedankt voor de informatie!
Pagina: 1