Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[cm] 120mm enermax fan maten aub

Pagina: 1
Acties:

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10 16:39
Ok ik heb OC-shop gebeld .. ( zie mijn vorige topic ) en ze hadden mijn 120mm fan nog niet binnen .. nu ga ik vrijdag weg naar de Lan party en moet die fan echt ingebouwd zijn want ik heb een MEGA airflow probleem..

Maar nu heb ik 1 probleem ik moet de afmetingen van dat ding weten waar de schroefgaten precies zitten en hoe groot het middelste gat moet zijn ... dan kan ik de gaten er morgen bij mijn opa er in maken en dan hang ik m nog even snel donderdag avond thuis in me kast ...

ik heb zelf al enermax ge-emaild en ik kreeg alleen een paar plaatjes terug .. met de melding dat ze de exacte maten niet hebben liggen en ook niet op pdf ( had ik er bij gevraagd ) wel een hele mooie XLS :) met alle info van de fannen er op.

Willen de mensen met een 120mm enermax fan alsjeblieft een duidelijk tekeningetje maken voor me maken ... dan zou ik u eeeeuwig dankbaar zijn.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

001Michael schreef op 15 oktober 2002 @ 14:46:
Ok ik heb OC-shop gebeld .. ( zie mijn vorige topic ) en ze hadden mijn 120mm fan nog niet binnen .. nu ga ik vrijdag weg naar de Lan party en moet die fan echt ingebouwd zijn want ik heb een MEGA airflow probleem..

Maar nu heb ik 1 probleem ik moet de afmetingen van dat ding weten waar de schroefgaten precies zitten en hoe groot het middelste gat moet zijn ... dan kan ik de gaten er morgen bij mijn opa er in maken en dan hang ik m nog even snel donderdag avond thuis in me kast ...

ik heb zelf al enermax ge-emaild en ik kreeg alleen een paar plaatjes terug .. met de melding dat ze de exacte maten niet hebben liggen en ook niet op pdf ( had ik er bij gevraagd ) wel een hele mooie XLS :) met alle info van de fannen er op.

Willen de mensen met een 120mm enermax fan alsjeblieft een duidelijk tekeningetje maken voor me maken ... dan zou ik u eeeeuwig dankbaar zijn.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Kom ff langs... kan jij mijn 120 mm fan ff voor de maten gebruiken !

• Maku
Ik zit op me werk 35 km van je vandaan ;) en ik moet 100% zeker weten dat de gaten op de zelfde plek zitten anders zitten er gaten in me kast die nutteloos zijn :(

Verwijderd

001Michael schreef op 15 oktober 2002 @ 14:52:
Ik zit op me werk 35 km van je vandaan ;)
Kan ook morgen ofzo :D Ben de moeilijkste niet...

Verder kan je niks vinden op google image search??? Komt ook nog wel eens wat nuttigs uit...

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

De doorsnee van het midden het grote gat is gewoon 12 cm. Voor mooie aansluiting heb ik het iets kleiner gemaakt, ongeveer 2 mm minder aan elke kant. Dus 11.6 mm cirkel.
De gaten kan ik zo niet zeggen, maar ik dacht zelf dat ze op 1.2 cm zaten in de hoeken.
Kijk gewoon of je een 12 cm fingerguard kunt krijgen van iemand, dan kun je het gewoon aftekenen die gaten.

• Maku
Ja Viper is al voor me bezig .. dank je voor de 2mm tip

Verwijderd

De precieze maten.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dahath/120.jpg

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb thuis een afteken sjabloon liggen, daar staan ook de maten op.
Zal kijken of ik vanavond kan posten :)
edit:
Dissection was me voor :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

viper heeft ff een snelle schets gemaakt voor meneer blokland
Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~boot0034/fan.jpg

Nog ff over de gaten, die zijn 4 mm

De maten zijn precies, Net nagemeten...

p.s. Sorry voor fomaat van het plaatje...

Verwijderd

REDFISH schreef op 15 oktober 2002 @ 15:11:
De doorsnee van het midden het grote gat is gewoon 12 cm. Voor mooie aansluiting heb ik het iets kleiner gemaakt, ongeveer 2 mm minder aan elke kant. Dus 11.6 mm cirkel.
De gaten kan ik zo niet zeggen, maar ik dacht zelf dat ze op 1.2 cm zaten in de hoeken.
Kijk gewoon of je een 12 cm fingerguard kunt krijgen van iemand, dan kun je het gewoon aftekenen die gaten.
Het gat is geen 120 mm... Die is ( Bij mijn panflow ) 118 mm breed...

• Maku
JO THANX iedereen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 15:22:
[...]
Het gat is geen 120 mm... Die is ( Bij mijn panflow ) 118 mm breed...
leer meten het is 117mm
de fan is 119mm met aan elke zijde 1mm plastic je houd over 117mm B)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 15:26:
[...]

leer meten het is 117mm
de fan is 119mm met aan elke zijde 1mm plastic je houd over 117mm B)
Heb jij ook een panflow??? Bij mij is het namelijk echt 118 !

Nu voor de 4e keer gemeten, en weer 118...

Verwijderd

ja ook panaflo (4 stuks) en bij all 4 199mm en 117mm

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

ik hoop 119 ipv 199 dissection

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 15:31:
ja ook panaflo (4 stuks) en bij all 4 199mm en 117mm
Model : FBK-12G12L DC Brushless...

En ik kan doen en laten wat ik wil, Maar het blijft 118... Sorry.

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

kun je niet beter wachten tot je je fan binnen hebt?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Maku
Oxigun schreef op 15 oktober 2002 @ 15:38:
kun je niet beter wachten tot je je fan binnen hebt?
Nee echt niet dan heb ik op de lan geen fan..

maar die 1mm maakt me ook niet uit ;)

Verwijderd

Model : FBA12G12M
Pagina: 1