Mijn Pc, een AMD ATHLON 1700+ schakelt zichzelf steeds uit, het maakt niet uit wat ik doe of het nou internetten is of een spelletje iets aanklikken of intypen en poef hij restart zichzelf!
Zelf word ik er helemaal RAMGEK van!
Hij doet dit pas sinds kort, normaal heb ik nergens problemen mee!
» Ik draai XP (geen SP1) en heb de temp. ook al gecontroleerd en die zijn toch redelijk!
- CPU Temp: 48 gr.
- System Temp: 29 gr.
De pc slaat pas af bij 60 gr. dus daar zal het wel niet aan liggen.
» Heb wel 3 weken geleden een hacker op de pc gehad, die een backdoor.trojan heeft geplant maar die is verwijderd door mijn virusfirewall (Ontrack SystemSuite 4.2)
» Ook zou het probleem kunnen liggen aan de driver van de videokaart, heb een Nvidia Riva TNT2, en heb de driver van de homepage van Nvidia gehaald.
Driver nummer is 231.11 van 6.44 mb
» Heeft iemand een Idee of een oplossing, email deze dan naar: Cmtimmermans@zonnet.nl
(kan namelijk niet altijd hier kijken want ik internet alleen op school)
MANY THANKS!!!
Zelf word ik er helemaal RAMGEK van!
Hij doet dit pas sinds kort, normaal heb ik nergens problemen mee!
» Ik draai XP (geen SP1) en heb de temp. ook al gecontroleerd en die zijn toch redelijk!
- CPU Temp: 48 gr.
- System Temp: 29 gr.
De pc slaat pas af bij 60 gr. dus daar zal het wel niet aan liggen.
» Heb wel 3 weken geleden een hacker op de pc gehad, die een backdoor.trojan heeft geplant maar die is verwijderd door mijn virusfirewall (Ontrack SystemSuite 4.2)
» Ook zou het probleem kunnen liggen aan de driver van de videokaart, heb een Nvidia Riva TNT2, en heb de driver van de homepage van Nvidia gehaald.
Driver nummer is 231.11 van 6.44 mb
» Heeft iemand een Idee of een oplossing, email deze dan naar: Cmtimmermans@zonnet.nl
(kan namelijk niet altijd hier kijken want ik internet alleen op school)
MANY THANKS!!!