Toon posts:

voeding probleem (denk ik)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer start weer eens een keer niet meer op. Gisteren zette ik hem aan en toen halverwege het opstarten sloeg hij uit. Even later nog een keer geprobeerd en weer halverwege uit. Nog later deed hij helemaal weinig meer. Er gaat nog wel heel even een fannetje draaien en dan houdt hij er ook weer mee op. Er staat wel spanning op het moederbord want ik hoor wel een piep bij de processor koeler vandaan komen die weggaat als ik het fannetje handmatig laat draaien. De koeler zelf is niet stuk want bij een andere koeler krijg ik precies hetzelfde.

Zou het kunnen dat mijn voeding overleden is en nu gewoon te weinig stroom levert?
Plaatje: http://members.lycos.nl/chwi/Dscn0066.jpg

De condensatoren naast al die kabels staan een heel klein beetje bol. Is dat al een reden om de voeding weg te gooien of zou hij het zo ook nog moeten doen?

Alvast bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, dit probleem had ik een maandje geleden ook al en toen na een week startte de computer weer wel op...
Ik heb alles al losgehaald en weer aangedrukt enzo dus volgens mij zit er niet iets los. Zou het kunnen dat de voeding wel stuk is maar toch niet helemaal en het soms nog even doet?

Verwijderd

Al even een andere voeding getest? ;)