Ik heb tabel gemaakt met daarin een iframe, nou wil ik dat er (als het nodig is) wel een vert. maar nooit een horz. scrollbar komt. Is hier een oplossing voor.
Bij voorbaat dank.
Bij voorbaat dank.
Verwijderd
true, maar Mozilla heeft deez:
1
2
| -moz-scrollbars-horizontal -moz-scrollbars-vertical |
't word overigens hoog tijd dat W3G ze maar ze allemaal gewoon:Hangloozz schreef op 15 oktober 2002 @ 16:16:true, maar Mozilla heeft deez:
code:
1 2 -moz-scrollbars-horizontal -moz-scrollbars-vertical
1
2
| scrollbars-horizontal scrollbars-vertical |
Verwijderd
Hangloozz schreef op 15 oktober 2002 @ 16:16:
true, maar Mozilla heeft deez:
code:
1 2 -moz-scrollbars-horizontal -moz-scrollbars-vertical
hmm, ruik ik hier een nieuwe 'Mozilla spammer'?Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 16:38:
[...]
![]()
[off topic]
Icoontje rulez en je signature.. daar ken ik nog een variant van;
Even a short pencil is more reliable then the longest memory.
[/off topic]
Verwijderd
nee, maar dit helpt me wel, kende deze nog niet, ga ze denk ik allemaal maar eens bij elkaar zoeken (mozilla extensies)
Is het icoontje niet van die nieuwe videoclip, waar ik ff zo snel de naam niet van kan vindenofftopic:
icoon is een random number tussen 1 en 5 met een vaste kleur voor elke dag
lijkt me handig, en daarna ga je ze ook openbaar maken voor ons tweakers he?Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 18:18:
nee, maar dit helpt me wel, kende deze nog niet, ga ze denk ik allemaal maar eens bij elkaar zoeken (mozilla extensies)
oh, ok..je hebt webicons uit staan..had ik ff niet door.Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 18:18:
Is het icoontje niet van die nieuwe videoclip, waar ik ff zo snel de naam niet van kan vinden
Verwijderd
spreekt voor zichHangloozz schreef op 15 oktober 2002 @ 21:55:
lijkt me handig, en daarna ga je ze ook openbaar maken voor ons tweakers he?
idd, helemaal mee eens, maar ik heb vandaag een van die developers een mailtje gestuurd met de vraag of hij een lijstje kan maken van specifieke CSS extensies voor Mozilla en naar mij kan mailen, hij heeft ook uitgelegd waarom ze de -moz extensie gebruiken, zolang het nog geen officiele W3 aanbeveling is (en dus nog niet officieel opgenomen in de specs) en dus ook nog onderhevig is aan mogelijke veranderingen houden ze die extensie, wordt het echter opgenomen dan zal de -moz extensie worden verwijderd.Het valt me namelijk op dat je weinig goede documentatie over Mozilla features enz. kan vinden.
Yup zo liep ik dus laatst ook tegen iets aan m.b.t. box model verschillen (ook daar zijn Mozilla extensies voor) vandaar dat ik ze ook allemaal maar even bij elkaar wil zoeken en in een handig online naslag documentje (misschien met wat voorbeelden) wil gooienEn dan bedoel ik niet de nerdentalk op Mozilla.org maar meer 'Mozilla for humans'
Qua scripting helpt O'reilly's Javascript bible een heel eind met het volledige DOM als naslagwerk maar qua CSS is het behelpen..
ah! dank u! dat was het nummer idd, te gekke clip! heeft meteen mijn aandacht.. al die mooie grote grove pixelsDa's inderdaad de squirrel uit de videoclip van JuniorSenior ja
retevette stijl en maakt wat jeugsentiment los he
nu ga ik toch even mijn versie van dit korte scriptje posten:Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 14:23:
Dit is mogelijk met scripting. Helaas is dit niet zo simpel. Je hebt de main-pagina en de sub(iframe)pagina. in de iframe pagina doe je het volgende (ik ga er van uit dat je geen frames gebruikt buiten de iframe):
<script language="javascript">
<!--
function document_onload()
{
width = document.body.offsetWidth;
top.document.iframenaam.style.width=width;
}
window.onload=document_onload;
//-->
</script>
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <script type="text/javascript"> function document_onload() { var width = document.body.scrollWidth; parent.document.frames['iframenaam'].style.width = width + 'px'; } window.onload=document_onload; </script> |
Intentionally left blank
ahja, dat topic over boxjes herinner ik me nog wel jaVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 22:18:
Yup zo liep ik dus laatst ook tegen iets aan m.b.t. box model verschillen (ook daar zijn Mozilla extensies voor) vandaar dat ik ze ook allemaal maar even bij elkaar wil zoeken en in een handig online naslag documentje (misschien met wat voorbeelden) wil gooien