[UT2003] Critical Error wanneer LAN joint

Pagina: 1
Acties:

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Live @ LAN :P

Ik heb hier iemand die graag UT2003 wil spelen.
Maar elke keer als ie op "Play on Online/LAN" oid drukt krijgt ie de volgende error.
FUdpLink::BindPort: setsockopt failed

History: FUdpLink::BindPort <- FServerQueryLink::FServerQueryLink <- UObject::ProcessEvent <- (UT2MainMenu Package.InteractionMaster.GUIController.UT2MainMenu, Function XInterface.UT2MainMenu.ButtonClick) <- UObject::ProcessDelegate <- GUIComponet::MouseReleased <- UGUIController::MouseReleased <- UInteractionMaster::MasterProcessKeyEvent <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- UWindowsViewport::UpdateInput <- UViewport::ReadInput <- APlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Specs:
P4 1,6 ghz
Chaintec 9BJA
GeForce 2 MX 32mb

Hij kan wel gewoon singleplayer spelen :?

Iemand enig idee hoe we dit oplossen :?
(Helaas kank me niet registeren op het officiele forum)

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Is 't wel de legale versie? Welke detonator's heeft ie? Draait hij die beta-patch :?

• M@NIC
Shock3r schreef op 15 oktober 2002 @ 14:43:
Is 't wel de legale versie? Welke detonator's heeft ie? Draait hij die beta-patch :?
Legale versie heeft er 3x niks mee te maken, want mijne doet het gewoon.
Detonaters ook niet, hij kan namelijk wel singleplayer.

Nope, niks geen patch geinstalleerd, maar andere games blijken ook niet te werken.
Dus het is z'n netwerk kaart ofzo :?

Nevermind :)

Verwijderd

Whahahaha legaal of illegaal heeft er vaak wel degelijk mee te maken ik kon illegaal bv niet eens op internet gedoe met key's denk ik. Het maakt wel uit hoor.
Licht het aan je netwerk kaart?? Je hebt toch al een netwerk als je aan het lannen bent, dan moet je ook kunnen multiplayeren

• M@NIC
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 15:19:
Whahahaha legaal of illegaal heeft er vaak wel degelijk mee te maken ik kon illegaal bv niet eens op internet gedoe met key's denk ik. Het maakt wel uit hoor.
Licht het aan je netwerk kaart?? Je hebt toch al een netwerk als je aan het lannen bent, dan moet je ook kunnen multiplayeren
Hij heeft de legale *D :?
Jup netwerk is er, maar het wil gewoon niet :?

edit:
Na format en installatie Win2000 deed ie 't :)