[ADSL]betaling account

Pagina: 1
Acties:

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 18:31
Dit is een post van CS_maDDog onder de account van joostve

Ik heb nu sinds het voorjaar van 2001 een ADSL abbonement bij Euronet (voorheen Wanadoo).
Sinds die tijd heb netjes mijn maandelijkse 25 euro aan KPN betaald, maar nooit 1 cent
aan mijn provider, Euronet dus!
Ze hebben ook nooit een factuur gestuurd.
Wel wordt ik via de mail op de hoogte gehouden door Euronet omtrent mijn abboo, ik ben dus
wel officieel klant.
de betalingsachterstand is inmiddels opgelopen naar ongeveer 2000 gulden en
aangezien ik een arme student ben heb ik niet zo'n zin dit te gaan betalen :(
Nu had ik het idee om mijn wanadoo abboo af te zeggen in de hoop dat ze er nooit achterkomen
en dan opnieuw bij planet of world acces een abboo aan te vragen.
zou dit werken of hebben jullie nog andere ideeen?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gaat niet werken.

Verwijderd

joostve schreef op 15 oktober 2002 @ 14:12:
Dit is een post van CS_maDDog onder de account van joostve

Ik heb nu sinds het voorjaar van 2001 een ADSL abbonement bij Euronet (voorheen Wanadoo).
Sinds die tijd heb netjes mijn maandelijkse 25 euro aan KPN betaald, maar nooit 1 cent
aan mijn provider, Euronet dus!
Ze hebben ook nooit een factuur gestuurd.
Wel wordt ik via de mail op de hoogte gehouden door Euronet omtrent mijn abboo, ik ben dus
wel officieel klant.
de betalingsachterstand is inmiddels opgelopen naar ongeveer 2000 gulden en
aangezien ik een arme student ben heb ik niet zo'n zin dit te gaan betalen :(
Nu had ik het idee om mijn wanadoo abboo af te zeggen in de hoop dat ze er nooit achterkomen
en dan opnieuw bij planet of world acces een abboo aan te vragen.
zou dit werken of hebben jullie nog andere ideeen?
je bent toch niet zo stom geweest dit geld niet opzij te leggen of wel?? anders ben je ECHT dom.....

Dit soort dingen komt altijd uit, en dan mag je betalen. Dus ik zou maar eens contact opnemen en een betalingsregeling treffen

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Dit soort dingen komt altijd uit, en dan mag je betalen. Dus ik zou maar eens contact opnemen en een betalingsregeling treffen
Nou, misschien gewoon opzeggen en als ze dan ermee komen, dan pas een betalingsregeling treffen.

Verwijderd

ik denk dan dat ik het maar ga melden om een betaliongsregeling te treffen, maar waar ik bang voor ben is dat ik alles in 1 keer moet terugbetalen en dat lijkt me na een fout van hun niet zo redelijk toch?

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 15:04:
ik denk dan dat ik het maar ga melden om een betaliongsregeling te treffen, maar waar ik bang voor ben is dat ik alles in 1 keer moet terugbetalen en dat lijkt me na een fout van hun niet zo redelijk toch?
Wat is hun fout dan ?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 15:03

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 15:04:
Het eerste wat zij zullen zeggen is "Meneer, is het U dan nooit opgevallen dat u nooit een rekening gekregen hebt?".
Met andere woorden: Dit is een klantfout, jij kunt hun niet verwijten dat zij laks zijn geweest omdat jij dit zelf ook bent. De kans is groot dat je een regeling kunt treffen maar als zij daar niet aan willen beginnen dan zit je wel met een probleem.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Duncan schreef op 15 oktober 2002 @ 15:08:
[...]

Wat is hun fout dan ?
ach als jij het normaal vind dat ze nooit een rekening sturen... :?
ik was altijd in de veronderstelling dat dit allemaal in de KPN rekening verwerkt zat... dat blijkt dus niet... :/

Verwijderd

bazs2000 schreef op 15 oktober 2002 @ 15:10:
[...]

Het eerste wat zij zullen zeggen is "Meneer, is het U dan nooit opgevallen dat u nooit een rekening gekregen hebt?".
Met andere woorden: Dit is een klantfout, jij kunt hun niet verwijten dat zij laks zijn geweest omdat jij dit zelf ook bent. De kans is groot dat je een regeling kunt treffen maar als zij daar niet aan willen beginnen dan zit je wel met een probleem.
daarom zeg ik t ook pas als ik genoeg geld heb :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 16:48:
[...]

daarom zeg ik t ook pas als ik genoeg geld heb :P
kan me een uitspraak in de zaak xs4all herinneren. Klant moest betalen, omdat de rechter vond dat de klant zelf het bedrag netjes had moeten overmaken per maand. Ook als er geen rekening kwam, en in ieder geval contact had moeten opnemen.

Overigens vallen er meestal wel regelingen te treffen bij dit soort bedragen

Verwijderd

kan wel een slotje op hier, fout van jezelf je maakt gebruik van een dienst dus moet je betalen en dat weet je van te voren.

• Sjoan
  • Laatst online: 27-04 22:03
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 18:49:
kan wel een slotje op hier, fout van jezelf je maakt gebruik van een dienst dus moet je betalen en dat weet je van te voren.
Volgens mij bepaal jij dat niet, of hier een slotje op moet of niet.

Ik vind dat de provider zelf ook een fout heeft gemaakt, dus voor een betalingsregeling moeten ze open staan.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:57

Wokschotel

Op 6 wielen

Ergo: betalingsregeling, maar wel betalen. Het leven is zo simpel af en toe :)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:46
ermm je kan toch gewoon zeggen dat je dacht dat de rekening naar kpn alles dekte ? Maar anders belt toch ff iemand met het verhaal dat hij voor een vriend moet vragen hoe het zit ?

• joostve
  • Laatst online: 28-02 18:31
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 18:49:
wat zou jij doen als het nooit afgeschreven werd?
gaan bellen van "hey je krijgt nog geld van me?"

het is de fout van de provider die hoort het bedrag automatisch van je rekening af te schrijven
maar het wil nog niet zeggen dat ze er dan geen recht meer op hebben
dus je moet het wel betalen, en ik denk ook niet dat je het direct in één keer moet overmaken
ik denk dat ze allang blij zijn dat je er mee naar voren komt
en of het nou in 1,2,3 of 4 maanden wordt overgemaakt, ik denk dat het niet zoveel uitmaakt als het er maar komt

ps. post ff de reactie van je provider als je gebelt hebt, daar zijn we natuurlijk wel benieuwd naar :)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Verwijderd

joostve schreef op 15 oktober 2002 @ 23:06:
[...]
ps. post ff de reactie van je provider als je gebelt hebt, daar zijn we natuurlijk wel benieuwd naar :)
doet ik zeker :D

Verwijderd

misschien is het na al die tijd wel even leuk om te vertellen dat ze nu eindelijk van mijn goede rekening geld halen, maar dat ze het geld wat ze nog tegoed hadden nooit hebben gevraagd.
ik heb dus uiteindelijk ruim 700 euro kado gehad van Wanadoo.

/me zegt: bedankt wanadoo! :)
Pagina: 1