Toon posts:

Kereltje loopt zeeeeer irritant te doen........

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mixmaster (vroeger: Delamenizer) zit eens flink te flamen tegen Sweet Pumpkin, het slaat echt nergens op :(

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/62119

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik snap niet waarom al dat soort tread's nou weer in een flamewar uitlopen..

Net als die topic over een pixel.. :(

Verwijderd

ik heb in het verleden al problemen met hem gehad. Hij heette voorheen de lamerizer. nu probeert hij een soort wraak te nemen denk ik.

Verwijderd

Ben ik het weer he? Durven jullie niet naar ICQ te komen? Ik ben niet degene die hier WIL flamen hoor.. Denk je dat ik dat berichtje voor jan lul heb geëdit..

edit:
hier stond dus dat Sweet Pumpkin altijd mij moet hebben, maar owkeej.. dat neem ik terug, aangezien ze dit topic niet heeft ge-opend

Verwijderd

Topicstarter
heey, ik heb deze topic geopend, niet Sweet Pumpkin.

en Kire is ook irritant bezig, maar jij bent net wat erger, waarom eigenlijk?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 15:55 schreef mixmaster het volgende:
Ben ik het weer he? Durven jullie niet naar ICQ te komen? Ik ben niet degene die hier WIL flamen hoor.. Denk je dat ik dat berichtje voor jan lul heb geëdit..

maar ja, ik ben het weer.. Kire heeft niks gedaan natuurlijk.. neuh.. SP moet altijd mij hebben..[/quote]was je toen ook al niet gebanned????:?:?:?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Durven jullie niet naar ICQ te komen?[/quote]Hallow :) praat ik SP persoonlijk aan? nee

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 16:02 schreef raver het volgende:
was je toen ook al niet gebanned????:?:?:?[/quote]Neeh, na die actie van Sweet Pumpkin ben ik gewoon WEG GE GAAN en niet GE BANNED

Owkeej, het was ook flauw om een andere username te nemen, maar ja, wat moet je, als de "clan" je steeds loopt uit te schelden

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
je sig is helaas onjuist ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 16:06 schreef Kees het volgende:
je sig is helaas onjuist ;)[/quote]Heb je die topic zelf al gelezen? dan zie je dat de sig klopt.. ik argumenteer nog ook.. das geen flamen dus :D

Verwijderd

Topicstarter
maar vanwaar dan weer deze actie?

laat het verleden met rust, en als die "clan" ook bezig zijn dan moeten ook hun ophouden, zoeits verpest de sfeer duidelijk.

let's all be friends :)

Verwijderd

Kire was ook bezig ja.Maar waar slaat het op dat ik jou altijd moet hebben? Ik wist totaal niet dat jij mixmaster was en ik heb sinds je onder deze naam bent nog niks tegen je gezegd. Dus wat je daar zei slaat dus nergens op. Jij zocht me weer op.

Verwijderd

Owkeej, dat neem ik terug Sweet Pumpkin, daar heb je geheel gelijk in, ik kan niet anders zeggen (en dit meen ik serieus) maar ik zie het probleem niet, vooral niet van pipo die deze topic heeft ge-opend.. die pipo namenlijk, werd niet aangevallen en verdedigd Sweet Pumpkin.. maaruh.. Sweet Pumpkin, zeg zelf, was het nou echt erg wat ik in je topic zei? (eerlijk zijn)

Verwijderd

was niet leuk. maar kan ut je wel vergeven. ben alleen bang dat je toch weer dingen achter men rug om gaat doen en zeggen.

Verwijderd

owkeej.. is goe...
trouwens, ik heb het wel gehad met al dat gezeik, ik doe tegenwoordig rustig hoor...

maaruh.. mag dit topic nu dicht of gewoon weg ofzow? want het heeft weinig nut wat betreft lieve adjes gehad *D *D *D

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat ik niet werd aangevallen, maar op een gegeven moment vond ik het genoeg, dit was (in mijn ogen) onterecht.

en mijns inziens moest er iemand wat van zeggen, vandaar dat ik het had gedaan, no hard feelings, okay?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 16:53 schreef Karel_Snarel het volgende:
ik weet dat ik niet werd aangevallen, maar op een gegeven moment vond ik het genoeg, dit was (in mijn ogen) onterecht.

en mijns inziens moest er iemand wat van zeggen, vandaar dat ik het had gedaan, no hard feelings, okay?[/quote]kay

Verwijderd

Topicstarter
slotje?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Slotje en een dikke plus voor de heren (of dames? internet, je weet het nooit, he :)) dat ze hun flame op een volwassen manier uit hebben kunnen praten... Hulde!!!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.