Toon posts:

Driver probleem met AMR modem

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een AMR modem en ik kan daar geen drivers van vinden. Er staan geen merknamen op alleen maar cijfers erop geplakt.
Ik ben bij ASKEY gekomen, alleen de laatste 2 cijfers kwamen niet overeen.
Ook ben ik terecht gekomen bij Dynalink zonder resultaat.
Ook bij driverzone.com geprobeert, maar ik ben daar ook niet wijzer van geworden.

Hetgene wat er op stond is:
1456VQH 82
P/N: A0334161
4600432
ac-1900001-0

Kan iemand mij helpen :'(

Het is namelijk voor een collega van mij en die zit er al 3 weken op te wachten.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand???

Verwijderd

Kweenie , maar kan je hem niet op Standaard modem instelle?
Correct me if i'm wrong

Verwijderd

Laat 'em een andere modem kopen ofsow, eentje waar wel drivers voor zijn, tog? :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 22:58:
Laat 'em een andere modem kopen ofsow, eentje waar wel drivers voor zijn, tog? :)
jij begrijpt het nog neit helemaal knakker!

Ga eerst maar eens ophouden met posten, en de FAQ lezen. Verhelderend kan ik wel zeggen ;).

En topicstarter: als je die nummers invult @ google komt er allicht iets bruikbaars uit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 23:01:
[...]

jij begrijpt het nog neit helemaal knakker!

Ga eerst maar eens ophouden met posten, en de FAQ lezen. Verhelderend kan ik wel zeggen ;).
:Z whatever "knakker", ik jat tenminste niet andermans woorden, tog?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-02 18:01
uit ervaring weet ik dat het een ramp is om die amr dinge aan de praat te krijge,

mayb heb je hier iets aan:
http://www.e-tech.nu/supp...files/downloads/pnpid.exe

het geeft je ongeveer een idee waarna je moet zoeke

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

je kan die dingen idd niet simpel vinden :(.

Google, en de driversites leverden mij niets op.

En installeren als standaard modem kan je wel proberen, maar of het goed werkt, je kan het even proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon een andere modem erin gepropt, maar toch zit ik nu met een modem zonder driver :(
Gelukkig heb ik thuis kabel en heb ik niks aan deze modem :D

Verwijderd

Deze topic is al vet oud, maar ik zit dus met precies het zelfde probleem. Waat komt dit modem vandaan??? Ik kan niks op google vinden :( . Er staat dus geen merknaam op de modem riser, alleen maar een type nummer
1456VQH82
AC-1900001-0
W12408650
282V23000571996
en tot slot: made in vietnam :)

Oh ja, het ding komt uit een headstart celeron 733. Moet je bij een modem riser nou zoeken op drivers van het modem zelf OF de chip op het moederbord??

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Dit al geprobeerd?

Unknown Device Identifier 4.00
Identify unknown devices not recognized by Windows in your system especially after you reinstall your system and cannot figure out what all those yellow question mark labeled devices really are. Help you search for workable drivers on the Internet and contact hardware manufacturer or vender directly. Driver backup is optional after you have all your device drivers installed. USB 1.1/2.0 Device, IEEE 1394 Device, ISA Plug and Play Device, AGP Bus Device and PCI Device can all be identified. Driver backup is optional. English and French interfaces.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

ik ga hem proberen ben benieuwd :) .

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Strikie

Athletics

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je ook al dit programmatje geprobeerd? Hiermee kan je vaak ook wat merknamen of een typenummer achterhalen van wat hardware. Hetzelfde bedrijf heeft ook AIDA32 gemaakt, maar de development aan dat programmatje is stopgezet. Dit heeft de functie van AIDA32 overgenomen.

Ik betwijfel of dit programma erg verschillend werkt van UDI, maar het is het proberen waard.

[ Voor 19% gewijzigd door Laurent op 03-10-2004 00:17 ]

Verwijderd

2 jaar geleden hadden we het nog niet, inmiddels is er een behoorlijke alinea aan het identificeren van modems gewijd in de Faq: [rml]FAQ OH: Welke modem-/[vul in] kaart heb ik?[/rml]

Ga daar eerst eens mee aan de gang ipv oude topics te kicken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.