Ik ben op zoek naar een programmatje om TFT's te testen. Ik ga namelijk een TFT kopen bij alternate, maar ik wil van te voren wel weten of er dode pixels in mijn toekomstig scherm hangen. Ben namelijk geen voorstander van b.v een fel rode punt in UT2003 in mijn scherm. Heeft iemand ervaring met deze test programmatjes of kan een voorstel doen wat een goed tester progje is (en waar ik die kan vinden)
Dooie pixels kun je het beste zien op een witte achtergrond.
Iets staat me bij dat op de site van nokia een proggie daarvoor te downen is.
Iets staat me bij dat op de site van nokia een proggie daarvoor te downen is.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Als je een programma wilt hebben dat automatisch een tft scherm gaat testen, dan is er een simpel antwoord te geven: Dit bestaat nl niet.
Je kunt wel de achtergrondkleur op wit en/of zwart zetten en dan kijken of er iets opvalt.
Je kunt wel de achtergrondkleur op wit en/of zwart zetten en dan kijken of er iets opvalt.
ik heb ook weleens een programma gehad voor digicams, maar een programma voor tft's zou niet kunnen aangezien jouw tft geen reactie aan je pc geeft!
"Luie mensen worden ook moe!"
gewoon effe in paint je scherm zwart/wit maken en dan fullscreen tonen???
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Dit is wel behoorlijk basic en zeker met de (alternatieve) search/Google te vinden. De tips die hierboven staan zijn nog het beste, want een programmaatje dat de fouten 'ziet' bestaat simpelweg niet
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()