cloaked forwarding werkt niet. Wat nu?

Pagina: 1
Acties:

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 08:56
Ik heb een .com domein die ik forward naar een planet account. Als je via deze forward op mijn site dan komt, dan zie je http://home.planet.nl/~blablabla in de adresbar te staan.

N heb ik al naar cloaked forwarding gezocht maar kan hier helemaal niet over vinden bij ghandi (waar de domein geregistreerd staat)

Is dit probleem via een simpel html regeltje op te lossen, zodat mijn .com domein wel zichtbaar blijft ??

Everywhere you go you always take the weather with you

Verwijderd

Nee. Wat "cloacking" companies doen is een frameset achterlaten waarin jouw pagina geladen wordt. Als jij een .com adres hebt die alleen maar forward naar een andere pagina dan kan je dat domein niet laten staan. Als jij het .com domein geregistreerd hebt dan kan je hoogstens vragen aan planet of zij het toelaten dat je planet internet adres een extra hostname toegewezen krijgt (namelijk jouw .com domein). Dan vraag je aan Ghandi of zij het www record van jouw .com domein willen laten verwijzen naar het ip adres van jouw planet account 9dus de server waar ie op draait).

Dat is alles wat je kan doen. Of planet en / of ghandi jou die service verlenen weet ik niet... maar nee heb je, ja kun je krijgen.

CJ

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2002 13:31 . Reden: toevoeging ]

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Ehh ik dacht dat het met JavaScript wel mogelijk was, maar kan zo snel nix vinden. :{

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Met javascriopt kan je de location-bar wel veranderen, maar de pagina verandert daar aan mee :-) Dat kan gewoonweg niet. :)

• jAnO!
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-08 20:56

jAnO!

lalalavanillevla

ik weet niet of je dit bedoeld maar mijn pagina is een redirect van een hier.is domein.
De pagina zelf is er een op members .home.nl
maar in de adresbar staat toch echt hier.is/jan

als je in de code kijkt op hier.is/jan

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
<HTML>
<HEAD>

<!-- -------------------------------------------------
      Hier.is Internet Services
      Email: hier@hier.is
 !------------------------------------------------- -->

<FRAMESET ROWS="100%, *" framespacing="0" frameborder="0" border="0">
  <FRAME MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0 FRAMEBORDER=0

NAME="hierispage" SRC="http://members.home.nl/j.j.groot">
  </FRAME>
  <FRAME MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0 SCROLLING="No" FRAMEBORDER=0>
  </FRAME>

</FRAMESET>

<TITLE>hier.is/jan</TITLE>
<META NAME="DESCRIPTION" CONTENT="hier.is/jan">
<META NAME="KEYWORDS"
CONTENT="hier.is/jan">

<NOFRAMES>
<META HTTP-EQUIV="REFRESH" CONTENT="0; URL=http://members.home.nl/j.j.groot">
</NOFRAMES>

</HEAD>

<NOFRAMES>
<BODY>
Uw browser is niet helemaal up-to-date en ondersteunt geen frames. Bij sommige browsers zult u automatisch op<b>hier.is/jan<b> komen. Mocht dit nu niet het geval zijn, klik dan <A HREF="http://members.home.nl/j.j.groot">hier</A>.
</BODY>
</NOFRAMES>
</HTML>

weet eigenlijk niet wat ervoor zorgt ... maar het werkt wel...
hth

When some people work at a place for ten years they get ten years of experience, other people work at a place for ten years and get one year of experience ten times.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 13:52:
Met javascriopt kan je de location-bar wel veranderen, maar de pagina verandert daar aan mee :-) Dat kan gewoonweg niet. :)
Zal dan wel weer aan mij liggen. Ik kan er ook nix meer over vinden in de search. Zal ik wel een keer gedroomd hebben dat het kon. :o

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

weet eigenlijk niet wat ervoor zorgt ... maar het werkt wel...
Dat is dus die frameset waar ik het over had :-)

Verwijderd

Sommige providers bieden deze gratis dienst aan om in een ander frame een banner te laten zien = inkomsten.

• jAnO!
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-08 20:56

jAnO!

lalalavanillevla

jep, zie het nu ook..

When some people work at a place for ten years they get ten years of experience, other people work at a place for ten years and get one year of experience ten times.

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
Dat is hetzelfde wat ze ook doen/deden bij namezero.com enzo...
Reclamebanner in een frame en je site in een ander frame en dat aan laten roepen vanaf een *.com site.....

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Pagina: 1