Toon posts:

Word ik afgezet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuw systeem kopen bij een mannetje.. nu vroeg ik me af of de prijs zo spectaculair is als dat mijn mannetje beweert:

PIII-733 (133mhz)
asus vt (133mhz)
128 mb int (133mhz)
20,4 Gig hd, 7200rpm
video viper2 32mb + tv uit
SB live value
monitor 17'' (weet daar helaas geen merk van)
Kast, toetsenb., muis., speakers (die set van creative met 4 speakers en een woofer)
zit trouwns ook een 10X40X DVD speler bij

voor 3250 incl.

Verwijderd

www.mycom.nl
Vul fff in dan kun je zien hoeveel het ongeveer kost.

Ik geloof, dat het idd niet gek duur is, maar durf het niet met zekerheid te zeggen...

Verwijderd

vergelijk hem voor de grap eens met de atlon 1ghz bij AH die is toch wel ff een stuk beter en is meer 700 gulden duurder en kan je op afbetaling kopen.

• -SpaceMaker-
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

-SpaceMaker-

Tweakt sinds 29-01-2000

viper2 raad ik niemand aan.
dat je merk van de 17" nie weet is ook wel jammer....
Die heb je van 450 tot 1000piek...

-Think Progressive-

Verwijderd

Topicstarter
wat is er mis met de de viper2?

Verwijderd

Slechte driver support !

Verwijderd

Das gewoon een klote kaart.
Savage het merk waar je geen reet meer van hoort.

Verwijderd

Topicstarter
wat moet er dan in?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:45
Gewoon in de winkel kopen zoiets. Mocht het dan duurder zijn als bij dat "mannetje" so be it. Dan ben je wel zeker van goeie support en garantie!

Verwijderd

Als je wil gaan overclocken kun je beter een 100 Mhz nemen denk ik, fc-pga 700 ofzo.
Ligt het aan mij of komt een Asus VT niet echt betrouwbaar over?
Ik vind het hele systeem nogal van b-merken in elkaar hangen. Helemaal voor 3250 piekelos.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[b]

PIII-733 (133mhz)
asus vt (133mhz)
128 mb int (133mhz)
20,4 Gig hd, 7200rpm
video viper2 32mb + tv uit
SB live value
monitor 17'' (weet daar helaas geen merk van)
Kast, toetsenb., muis., speakers (die set van creative met 4 speakers en een woofer)

voor 3250 incl.[/quote]CPU = 600
mobo = 350
128 ram = 225
20 GB = 400
viper = 315
SB-live= 150
17" = 600
diverse= 300

Totaal = 2940
Dit is een geschatte prijs. tel er 10% bij op dan kom je op 3234, dus ik vind de prijs niet slecht opzich.

Maar omdat je de monitor niet weet, kan er een aardig verschil in prijs onstaan. Tevens is een 733 inmiddels de onderkant van de markt zo'n beetje en dan vind ik 3250 een flinke prijs voor deze machine, dan zou ik een maandje wachten en misschien nu al geheugen kopen ofzo....

Ennu, ik heb toevallig ffies op de mycom page gekeken, naar de standaard machines die ze aanbieden, maar dat vond ik ook bagger eigenlijk :)

Verwijderd

Ik zou er inplaats van een viper 2 een ati redeon inhangen of een geforce 2..

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:19
zet er gewoon een geforce2mx kaarje in die zijn helemaal niet duur een veel beter dan een viper2

Verwijderd

Topicstarter
Gforce?? ik ga hem niet bij een mannetje kopen omdat ik bulk van het geld.

Ik vergeten te vertellen dat er een DVD speler bij zat.... komt de prijs nog beter uit:)

Wat is er over een maandje te doen.... blijft de markt niet doorgroeien zodat je eigenlijk altijd wel een maandje kan wachten?

Verwijderd

Ik vergeet nog iets toe te voegen.
De monitor vind ik 1 van de belangerijkste dingen van een PC. Daar geef ik altijd goed geld voor (je kijkt er ook de hele fucking dag naar)

De kast is hetgene wat bij mij altijd wijzigt..

Waarom bestel je geen losse onderdelen ? En bouw je de boel zelf ? Ik heb een asus P3v4x (ook een 133 mobo) ERG goed boardje en kost maar 250 piekjes meer..., ondersteunt GOED 4x APG e.d. perfect te overklokken vanuit de bios.

Think about it :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 15:57 schreef imsifout het volgende:
Gforce?? ik ga hem niet bij een mannetje kopen omdat ik bulk van het geld.

Ik vergeten te vertellen dat er een DVD speler bij zat.... komt de prijs nog beter uit:)

Wat is er over een maandje te doen.... blijft de markt niet doorgroeien zodat je eigenlijk altijd wel een maandje kan wachten?[/quote]Zoals ik al zei, het ziet er opzich niet slecht uit, maar ik ben bang dat als je het zelf doet, je meer krijgt voor hetzelfde geld.... Tevens ligt het eraan wat je wilt met het systeem... ram, CPU en videokaart zijn ERG belangerijk voor een gaming PC. Wil je rc5, dan heb je iets meer CPU nodig.
Als je alleen Office draait en wat internet, koop dat het goedkoopste wat je kan vinden :)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Over een maandje is er DDR en dat is toch wel een groot verschil. enne koop een Thunderbirg een geen PIII ongeveer even snel (ligt aan de benchmarks die je draai, maar meestal is de TB iets sneller) en kost minder. Als je dan toch al weinig geld heb kan je dat dus beter doen en anders gewoon een Duron..

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:19
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 15:57 schreef imsifout het volgende:
Gforce?? ik ga hem niet bij een mannetje kopen omdat ik bulk van het geld.[/quote]Ik had het niet over zo'n peperdure geforce2 gts maar over een geforce2 mx voor 370 piek heb je er al een en dan heb je toch iets beters dan een viper2
Pagina: 1