vergaderverzoeken automatisch voorlopig laten accepteren

Pagina: 1
Acties:
  • 717 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:34
Ik heb een probleem met outlook 2000 i.c.m Exchange server 5.5.

De bedoeling is dat bij het versturen van een vergaderverzoek naar iemand, deze automatisch als voorlopig in de agenda gezet wordt. Dit moet gebeuren zonder tussenkomst van de gebruiker.

Wanneer de gebruiker dan outlook opstart dan kan hij deze alsnog accepteren, weigeren of als voorlopig laten staan..

Diegene die het verzoek verstuurt staat als commentator in de agenda van de desbetreffende persoon. Maar als redacteur gebeurt er hetzelfde.

Nu is het zo dat hij niet voorlopig in de agenda komt. Het komt er wel vast in te staan, wanneer ik de optie automatisch vergaderverzoeken accepteren en annuleringen verwerken.

Ik heb al lopen zoeken op google en de microsoft site, maar ik kan niks vinden.

Iemand een idee hoe ik dat kan doen ?

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13195

ik heb er geen verstand van, maar kan je dat niet met VBA fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:34
Wat is VBA ?

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67607

rofl... wou net gaan zeggen dat het met VBS nog makkelijker is.. maar als je er nikz van af weet wordt dat wat moeilijker :p

En ik denk niet dat dat een optie is in Outlook 2000, nog nooit tegen aangelopen namenlijk.. dus ik vrees toch dat je het moet gaan zoeken in VBS.. heb je al geprobeerd wat te zoeken in de google discussiegroepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-06 23:00

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

DIen een verzoek bij Microsoft in voor uitbreiding van Outlook. Outlook kan nu alleen Altijd Accepteren of ALtijd Afwijzen, op basis van agenda bezetting. Voorlopig acceptern kan alleen maar handmatig. Trouwens, echt veel nut zie ik niet, alleen dan dat je meer mails gaat versturen. Het is beter je gebruikers de juiste functies in Outlook te laten gebruiken zodat ze automatisch een tijdvak kiezen waarop alle deelnemers beschikbaar zijn.....

Nothing is a problem once you've debugged the code