Het grote, hoe heet dat spel ook alweer topic

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:51

inXs

known as inXs

Topicstarter
Naja naar aanleiding van een aantal topics dat geopend wordt met vragen hoe een spel heet.. Open ik dit grote topic waar al deze vragen in verzameld kunnen worden.

Eerst de topics waar het over gaat:

Spy vs. Spy
Hoe heet dat en waar te vinden.
Ik zoek een game...
amiga spelnaam?

Hier zal ik een paar links plaatsen waar informatie over voornamelijk oude games gevonden kan worden.

http://cloanto.com/amiga/forever/ (amiga)

http://pub83.ezboard.com/...owMessage?topicID=3.topic
(commedor)
http://gameguru.box.sk (algemeen)

http://www.avault.com (algemeen)

http://www.google.nl (typ wat kenmerken in)

Er zijn uiteraard nog genoeg pagina's te vinden, maar ik denk dat dit wel een aantal van de belangrijkste zijn.

(als een modje het hier niet mee eens dan: slotje... )

have phun :>

superB

Verwijderd

zo zo, hij is al groot! Nu er nog voor zorgen dat mensen t hierin gaan posten

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 13:18
LoLz, dit is echt een nieuw succes :) haha maar liefst 2 antwoorden :)

Mzzls
CerielTjuh

Verwijderd

Tja.. oude games kan ik niet eens spelen met winXP

Verwijderd

Gaat best hoor... Ik kan Monkey Island 1 nog prima spelen onder XP. Of is die te nieuw :?

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12 17:10
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 22:21:
Tja.. oude games kan ik niet eens spelen met winXP
Daarom zijn er ook DOS-emulators. Zodat je je nostalgische gevoelens tevreden kan stellen/lusten botvieren op oude games.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 14:08
Dos emulators? Heb je meer info? Ik verlang namelijk ontzettend naar een potje Hexen :)

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-12 14:46

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Ik moet ff een spel weten, 2 race auto'tjes en dan moest je over een veld heen rijden en dan trek je zo'n lijn 8er je aan, jij en je mede racers moeten dan zorgen dat je elkaars lijnen niet aanraakt.

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Jozz schreef op 15 oktober 2002 @ 23:27:
[...]Daarom zijn er ook DOS-emulators.
Als enig idee hebt welke DOS-emulator op winXP werkt, dan hoor ik het graag. Tot nu toe heb ik nog weinig geluk met de emu's die ik gevonden heb.

Misschien is ook een linkje handig :)

Specs

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
DOSBox is een vrij goede DOS emulator voor WinXP. Ik weet niet waar hij allemaal wel en niet compatible mee is, maar Stunts werkt in ieder geval wel prima :)
http://dosbox.cjb.net/

Verwijderd

Freddy_Fish schreef op 15 oktober 2002 @ 23:51:
Ik moet ff een spel weten, 2 race auto'tjes en dan moest je over een veld heen rijden en dan trek je zo'n lijn 8er je aan, jij en je mede racers moeten dan zorgen dat je elkaars lijnen niet aanraakt.
klinkt vet! geen idee :P

Verwijderd

Ik heb ook geen idee maar ik heb zelf ook stapels met oude games op FLOPPY'S
ja zelfs originele floppy's (-:

Gelukkig ben ik een eigenaar van een 486 66 mhz met 32 mb en 240mb hd ROFLMAO toen was ik nog DA MAN in de klas maarja nu is mijn telefoon zelfs sneller (-:

Maar kan wel zegge het is de moeite waar dom erop te gamen (-:

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 00:32:
Ik heb ook geen idee maar ik heb zelf ook stapels met oude games op FLOPPY'S
ja zelfs originele floppy's (-:

Gelukkig ben ik een eigenaar van een 486 66 mhz met 32 mb en 240mb hd ROFLMAO toen was ik nog DA MAN in de klas maarja nu is mijn telefoon zelfs sneller (-:

Maar kan wel zegge het is de moeite waar dom erop te gamen (-:
Wat een weirde smilies heb jij? Heb jij je beeld soms op de linker kant liggen? 7(8)7

Verwijderd

Nee maar heb altijd anders als de rest willen zijn
(-: ben namelijk niet helemaal normaal (-:
¿¿snap je¿¿

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 00:41:
Nee maar heb altijd anders als de rest willen zijn
(-: ben namelijk niet helemaal normaal (-:
¿¿snap je¿¿
Nee, dat is niet l33t, doe nou maar normaal, dan doe je al gek genoeg. :P

Verwijderd

we kunnen er ook, raadt het oude spel topic van maken :P dus net alsof doen of je titel niet kent en kijken wie t weet ;p
ik zal een spel beschrijven dat ik zelden/nooit voorbij zie komen in topics als deze of topics over games die nog uit moeten komen enzo... terwijl t spel toch roelde imo

je hebt een aantal cyborgs tot je controle die je dan moet gebruiken in missies... missies kunnen zich afspelen in grote steden met ook burgers/polities enzo, je kan ook autos jatten! voordat je aan je missie begon kon je je cyborgs ook nog upgraden en bewapenen met in een later deel zelfs bommen waarmee je complete gebouwen op kon blazen!

spel roelde en begrijp gewoon niet dat er nooit nog een vervolg op is gekomen!!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
^^^

Syndicate

Afbeeldingslocatie: http://www.ibiblio.org/GameBytes/issue18/greviews/syndicat/syndcat1.gif

Als je dit spel bedoelde, dan vergis je als je dacht dat er geen vervolg was geweest. Het vervolg heette Syndicate wars. Het was voor mij iig een teleurstelling.

Syndicate Wars Demo

Specs

Verwijderd

bedoelde idd syndicate, en ja syndicate wars ook gespeeld:
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 03:42:
...en bewapenen met in een later deel zelfs bommen waarmee je complete gebouwen op kon blazen!
vond syndicate wars niet slecht ofzo, maar kon ofcourse beter
maar dat spel is al weer behoorlijke tijd oud, dus bedoelde ook met vervolg een vervolg op syndicate wars ;)

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:14
Was dat niet Tron?

http://www.nubis.com/tron/tron.html

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
en daar nog bij te zeggen dat er veeeeeeeel versies van zijn, bijv. Atron op de grafische rekenmasjien

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
goeie opvolger van syndigate is gender wars, draait prima onder windows.. Is wel stoer spel.. Heb je ook maar p100 voor nodig en je kan het via netwerk spelen :D das vet stoer!

superB

Verwijderd

Was toch juist de bedoeling dat de grote topics werden tegengegaan... :?

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 09:29:
Was toch juist de bedoeling dat de grote topics werden tegengegaan... :?
ow? anders was ie wel gesloten geweest toch? je hebt ook het grote warcraft3 topic ennehh maffia, gta3 etc etc.. Maar kweet het niet zeker...

superB

Verwijderd

Ik heb een andere :) maar dan een waar ik echt naar op zoek ben.....
'T is een oud 2d spelletje waarbij je een robotje bent en monstertjes moet ontwijken.... maar dat is niet alles :) dat robotje kan transformeren naar een ei en dat ei kan touwtjes afschieten, zodat je het hele level door kan slingeren...

Verder is het enige wat ik me hiervan herinner dat ik het een superleuk spel vond, helaas had ik alleen de demo maar, waar hooguit 2 levels inzaten |:(

Kan iemand me vertellen wat de naam van dit spel zou moeten zijn? En nog mooier....waar ik de hele versie vandaan kan krijgen? ;) dankdankdank _/-\o_

Verwijderd

Goed dat je gezocht hebt, maar er is niet zo lang geleden een nieuw topic gemaakt voor vragen als de jouwe. Dit topic is wat aan de oude kant ;)

Zou je je vraag nog een keer in [rml][ Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic[/rml] willen plaatsen?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.