[Wanadoo FTP] Waarom uploadt hij zo traag?

Pagina: 1
Acties:

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ik heb een 10megabit verbinding. Echter als ik een groot bestand upload naar mijn Wanadoo account via FTP, dan gaat hij alleen de eerste 3 secondes even met 600KB/s, maar daarna zakt hij af tot 2KB/s
Weet iemand hoe dit komt, en of er ook iets aan te doen is?

Verwijderd

Hmm, het lijkt me sowieso dat je een 10Mbit verbinding hebt. Je provider heeft mssn zo'n verbinding, maar jij zeker niet. Wat betreft de snelheid die fluctueerd van 600 naar 2 moet je maar niet te serieus nemen. Je hebt gewoon een verbinding met die sever van +/- 2 á 3 kb/s .

BTW: Je verbinding is zo snel als de zwakste schakel.
edit:

wat heb je eigenlijk voor verbinding bij Wanadoo? Telefoon, kabel.... :)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

niet toevallig een 10mbit verbinding tussen je isnd router en je pc he :)
Is ie bij de FTP van je provider wel snel?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:57

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 13:04:
Hmm, het lijkt me sowieso dat je een 10Mbit verbinding hebt. Je provider heeft mssn zo'n verbinding, maar jij zeker niet. Wat betreft de snelheid die fluctueerd van 600 naar 2 moet je maar niet te serieus nemen. Je hebt gewoon een verbinding met die sever van +/- 2 á 3 kb/s .

BTW: Je verbinding is zo snel als de zwakste schakel.
Waarom kan dat niet :?

't is echt zo :) Studenten he... :P

Maar werkte die FTP eerst wel sneller? Misschien zit die server op 'n trage verbinding. Upload is op dat soort dingen vaak niet geweldig. De 1e seconden loopt je buffer vol en daarna houdt 't op...

Moet eens vragen wat nadere mensen voor snelheiden halen wil je weten waar het aan ligt :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 20:10
Mastermind schreef op 15 oktober 2002 @ 12:37:
Ik heb een 10megabit verbinding. Echter als ik een groot bestand upload naar mijn Wanadoo account via FTP, dan gaat hij alleen de eerste 3 secondes even met 600KB/s, maar daarna zakt hij af tot 2KB/s
Weet iemand hoe dit komt, en of er ook iets aan te doen is?
Je kan alleen bij wanadoo uploaden als je bij hun bent ingebelt, anders gaat hij na aantal secondes naar de 2kb/s -> 0kb/s

• Klippy

Klippy

Still Game

Novah schreef op 15 oktober 2002 @ 13:07:
[...]
Je kan alleen bij wanadoo uploaden als je bij hun bent ingebelt, anders gaat hij na aantal secondes naar de 2kb/s -> 0kb/s
Meestal kan je dan niet eens connecten :?

• Novah
Wel, ik heb 4 wanadoo accounts van die gratis dingen en zit via Planet Internet op ADSL lijntje. Ik kan gewoon alles uppen enzo als het mar niet groter dan 200kb is ongeveer, het lukt me ook wel als ik met flashfxp max uploadspeed op 4kb/s zet. Dan kan ik files van 20mb uppen zonder problemen.

En hij zegt net zelf dat hij om een 10mbit lijn zit, das niet via Wanadoo want die bied dat niet aan dus heeft hij zal ik maar zeggen zelfde probleem als ik. Gewoon max upload op 4kb/s zetten ongeveer of superkleine files uppen.

• Klippy

Klippy

Still Game

Novah schreef op 15 oktober 2002 @ 13:13:
Wel, ik heb 4 wanadoo accounts van die gratis dingen en zit via Planet Internet op ADSL lijntje. Ik kan gewoon alles uppen enzo als het mar niet groter dan 200kb is ongeveer, het lukt me ook wel als ik met flashfxp max uploadspeed op 4kb/s zet.
Dan zit daar geen IP controle op :)

• Novah
LiquidSilver schreef op 15 oktober 2002 @ 13:14:
[...]

Dan zit daar geen IP controle op :)
Zal wel, ik heb iig 4 accounts:
En die 5e kan ik idd niet op op een of andere manier.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Inderdaad, ik heb een 10megabit verbinding (Groningen studentenflat).
Ik heb 3 wanadoo accounts waar ik gewoon via FTP in kan loggen en uploaden.
Bij kleine bestandjes <200KB gaat hij wel normaal met 600 a 800kilobyte per seconde, wat normaal is, maar na die 200KB zakt hij terug naar modemsnelheid.

Maar ik zie het antwoord geloof ik al, er is dus niks tegen te doen :'(

Verwijderd

LiquidSilver schreef op 15 oktober 2002 @ 13:07:
[...]

Waarom kan dat niet :?

't is echt zo :) Studenten he... :P

Maar werkte die FTP eerst wel sneller? Misschien zit die server op 'n trage verbinding. Upload is op dat soort dingen vaak niet geweldig. De 1e seconden loopt je buffer vol en daarna houdt 't op...

Moet eens vragen wat nadere mensen voor snelheiden halen wil je weten waar het aan ligt :)
Ik zeg niet dat het niet kan. Ik ging er alleen van uit dat jij een Wanadoo account hebt waarmee je dingen naar je Wanadoo account upload.

Ik snap dat je school en/of campus een hele snelle verbinding hebt met Internet, heb ik ook op de NHL.
Pagina: 1