Ik las net op CoolerGuys.com dat ThermalTake een nieuwe ChromeOrb speciaal voor de KT7 gaat maken. Hij zal een kleinere diameter hebben zodat je de condensatoren niet hoeft te verbuigen.
Verwijderd
kleiner is niet altijd beter...
en so what dat je wat moet buigen? staat bij mij redelijk krom maar loopt wel
en so what dat je wat moet buigen? staat bij mij redelijk krom maar loopt wel
Cool! maar nog leuker dat ze daar de koeler hebben die ik zoek: de ATTech CM25 ga maar eens kijken, zeer interessant ding, 100% koper
Waarom verbuigen, je kan cooler ook wat afvijlen, heb ik gedaan, werkt goed.
Veilen lijkt mij ook beter:
1) Is het +/- ƒ500,- tegen ƒ60,- dus ga je eerder aan die van ƒ60,- kloten voor als het mis gaat
2) Het lijkt het me (zonder naar de prijs te kijken) ook minder risico vol om stukje van die cooler af te veilen of de kans te hebben dat die condensator eraf breekt (je zou niet de eerste zijn)
1) Is het +/- ƒ500,- tegen ƒ60,- dus ga je eerder aan die van ƒ60,- kloten voor als het mis gaat
2) Het lijkt het me (zonder naar de prijs te kijken) ook minder risico vol om stukje van die cooler af te veilen of de kans te hebben dat die condensator eraf breekt (je zou niet de eerste zijn)
Ik heb zowel moeten buigen als vijlen om die Chrome Orb te laten passen. Dat vijlen is wel een kl%tewerk, en dat buigen is nou niet een van de eerste dingen waar je mee wilt beginnen als je net een nieuw mobo hebt gekocht. Is misschien een open deur maar kunnen die mobo-bakkers en koelermakers niet eens beter samenwerken? Het is eigenlijk toch raar dat je nog dit soort handarbeid moet verrichten.
Daarnaast, door dat afvijlen koelt die Chrome Orb weer wat minder. Het zal niet veel zijn maar het scheelt toch weer.
Daarnaast, door dat afvijlen koelt die Chrome Orb weer wat minder. Het zal niet veel zijn maar het scheelt toch weer.
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
Die koeler is gewoon fout, daarom is er nu ook een nieuwe, maar btw, ik zou 'm zoiezo niet kopen...
Pagina: 1