Toon posts:

[win98] Niet direct kunnen inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier bezig met het installeren van een presario 1260 (zonder cdtje dus ik moet al die drivers op die pokke site zoeken :() maar dat is niet het probleem waar ik hier wil na vragen.

het gaat namenlijk om het volgende. wanneer ik windows binnen komt gaat die direct door naar het buroblad (zonder netwerkomgeving dus). wanneer ik dan afmeld krijg ik het originele inlog scherm te zien waar je naam/password/domain kan invullen. nu snap ik alleen niet waarin windows in 1ste stands doorsprint naar het buroblad ipv het inlogscherm weergeven.

er zit een 3com pcmcia kaartje in.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:05
Bij netwerkeigenschappen de aanmelding veranderen, weet niet meer hoe het precies heet, maar waarschijnlijk heb je nu Windows-aanmelding, probeer die andere dus eens :)

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:22

Cis

Windows aanmelding geselecteerd onder Netwerkomgeving, in plaats van Client vor Microsoft Netwerken??

/Saekerhett was me voor ;)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:05
Cis schreef op 15 oktober 2002 @ 12:24:
Windows aanmelding geselecteerd onder Netwerkomgeving, in plaats van Client vor Microsoft Netwerken??
Precies, zo heet die andere dus :)

Verwijderd

Topicstarter
nee, dat staat algoed, ander krijg je natuulijk, wanneer je je afmeld en daarna weer aanmeld, niet het inlogscherm.

dat staat dus goed.
het maakt ook niet uit of je snelle aanmelding of die andere optie neemt.

Verwijderd

Topicstarter
De oplossing is gevonden. via de newsgroups kwam ik na veel zoeken op de volgende link bij knoledge base: http://support.microsoft....px?scid=KB;EN-US;q141858&
bedankt voor de hulp.

het gaat om een reg key die autologon aan zet.
deze key (HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Network\Real Mode Net\AutoLogon=xx) moet weggegooid worden.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2002 13:37 . Reden: wat duidelijker maken ]

Pagina: 1