Een oude draad is waar het hier om gaat.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Dit topic is al oud maar er staan nog veel reakties in die nog niet goed staan, enkele trollen, onder en overgewaardeerde reakties. Kortom, er is voor ieder wat. :)

Zelf ben ik er al doorheen gegaan maar de tijd begint nu een grote rol te spelen vandaar dat ik wat hulp nodig heb. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Deze: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=620804 lijkt me eerder sarcastisch bedoeld dan een troll. (m-m is trouwens ook Molice lid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Hmm, ik kijk nooit naar de naam van de poster, ik kijk over het algemeen naar de inhoud en in welke context deze valt. Het sarcasme zit er wel in maar dan wel op een hele overheersende manier.

Ik heb jouw naam dan ook niet gezien, ik ben zowieso behoorlijk wat tijd kwijt geweest aan dat topic omdat ik echt alles gelezen heb. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sarcasme kun je aanduiden met smileys >:) en }). Als je dat niet doet, lijkt het mij logisch dat de intenties open liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:09

botoo

💀 too old to die young

ja het hele T.net moderatiesysteem is een complot van AMD!!!!!!!!
soms is een ;) niet echt nodig om overduidelijk sarcastisch te zijn. :X

Het is geen hoogstaande post, maar hoeft wmb niet op -1 troll terecht te komen, een 0 is wel redelijk.
De tag staat weliswaar nog steeds op troll, maar dat is dan 'helaas pindakaas' voor m-m.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀