[off topic]
Ik zie nu pas dat er een spielerij problemen forum is
[/off topic]
Welnu, wat is er aan de hand:
Als ik Unreal Tournament (geen UT2003) draai, dan start het spel in 640x480.
Op het moment dat ik dat wil wijzigen (ik klik dan op het knopje waarmee je een lijstje krijgt met de verschillende resoluties) dan hangt het spel.
Ik kan niks anders doen het spel af te breken.
Ik kom er werkelijk niet achter wat het is..
Uiteraard het hele internet al afgestruind, GOT ondersteboven gekeerd en Nvidia een mailtje gestuurd. Geen soelaas....
Ik heb win2k SP3 (voorheen sp2). De nieuwste drivers van Nvidia (ook eerdere geprobeerd). Uiteraard ook het spel opnieuw geprobeerd, helaas. Het blijft hetzelfde..
Overigens heb ik het ook met nog een spel (weet zo gauw de naam niet) die op dezelfde engine draait.
Heeft iemand een id??
Ik zie nu pas dat er een spielerij problemen forum is
[/off topic]
Welnu, wat is er aan de hand:
Als ik Unreal Tournament (geen UT2003) draai, dan start het spel in 640x480.
Op het moment dat ik dat wil wijzigen (ik klik dan op het knopje waarmee je een lijstje krijgt met de verschillende resoluties) dan hangt het spel.
Ik kan niks anders doen het spel af te breken.
Ik kom er werkelijk niet achter wat het is..
Uiteraard het hele internet al afgestruind, GOT ondersteboven gekeerd en Nvidia een mailtje gestuurd. Geen soelaas....
Ik heb win2k SP3 (voorheen sp2). De nieuwste drivers van Nvidia (ook eerdere geprobeerd). Uiteraard ook het spel opnieuw geprobeerd, helaas. Het blijft hetzelfde..
Overigens heb ik het ook met nog een spel (weet zo gauw de naam niet) die op dezelfde engine draait.
Heeft iemand een id??