Toon posts:

[UT] Nvidia G4 ti400 lockup??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[off topic]
Ik zie nu pas dat er een spielerij problemen forum is |:(
[/off topic]

Welnu, wat is er aan de hand:

Als ik Unreal Tournament (geen UT2003) draai, dan start het spel in 640x480.
Op het moment dat ik dat wil wijzigen (ik klik dan op het knopje waarmee je een lijstje krijgt met de verschillende resoluties) dan hangt het spel.
Ik kan niks anders doen het spel af te breken.
Ik kom er werkelijk niet achter wat het is..

Uiteraard het hele internet al afgestruind, GOT ondersteboven gekeerd en Nvidia een mailtje gestuurd. Geen soelaas....

Ik heb win2k SP3 (voorheen sp2). De nieuwste drivers van Nvidia (ook eerdere geprobeerd). Uiteraard ook het spel opnieuw geprobeerd, helaas. Het blijft hetzelfde..

Overigens heb ik het ook met nog een spel (weet zo gauw de naam niet) die op dezelfde engine draait.

Heeft iemand een id??

Verwijderd

Deus Ex? Rune?
anyway..
probeer eens in de .ini file in je unrealtournament\system folder, weet niet meer precies hoe die ini heet in UT, je resolutie aan te passen naar 800x600 en dan UT te starten... zal wel niets uithalen...

reinstall van UT al geprobeerd? UT in debug mode gestart? draaid 3DMark nog wel? (voor als het aan je DirectX zou liggen)

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad RUNE was/is het!

Ik zal vannavond eens kijken of het iets uitmaakt (ini aanpassen). Dat heb ik inderdaad nog niet gedaan.

Quote:
reinstall van UT al geprobeerd
Antwoord:
Ja (zie begin tekst)

Quote:
UT in debug mode gestart?
Antwoord:
Ja (ja, hangt dan ook)

Quote:
draaid 3DMark nog wel?
Antwoord:
Eh... dat draai je toch alleen om de fps te bekijken??

Zelfs in directx, geluid op normal gezet.....

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 11:33

mokumouse

LOLstoel User

Dat probleem heb ik hier ook met UT, t rare is als ik daarna opstart hij wel gewoon in de gekozen resolutie en kleurdiepte draait. Is dit niet het geval bij jou?

Blaat...

Verwijderd

Ik zelf heb ook problemen met ut2003, maar ik denk dat we de patch maar ff moeten afwachten..... shit happens......

Verwijderd

Topicstarter
mokumouse schreef op 15 oktober 2002 @ 12:54:
Dat probleem heb ik hier ook met UT, t rare is als ik daarna opstart hij wel gewoon in de gekozen resolutie en kleurdiepte draait. Is dit niet het geval bij jou?
Nee, het is zo dat als ik een andere resolutie kies, het spel compleet hangt.
Als ik 'm vervolgens weer start staat het weer op 640x480 :(

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:09
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 11:24:
[...]

Nee, het is zo dat als ik een andere resolutie kies, het spel compleet hangt.
Als ik 'm vervolgens weer start staat het weer op 640x480 :(
Als je OpenGL draait, doe nu eens ff Direct3D, switch dan de resolutie en ga terug naar OpenGL, of andersom, van Direct3D naar OpenGL, dan resolutie veranderen, en dan weer naar Direct3D :)

Verwijderd

Topicstarter
Saekerhett schreef op 16 oktober 2002 @ 11:40:
[...]

Als je OpenGL draait, doe nu eens ff Direct3D, switch dan de resolutie en ga terug naar OpenGL, of andersom, van Direct3D naar OpenGL, dan resolutie veranderen, en dan weer naar Direct3D :)
Kan ook een id zijn... vannavond ff proberen.

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
bij mij duurt het ruim een halve minuut om in UT van resolutie te wisselen, het lijkt dan net alsof het systeem hangt, hoe lang heb je gewacht?

Verwijderd

Topicstarter
MaXiMizE schreef op 16 oktober 2002 @ 14:05:
bij mij duurt het ruim een halve minuut om in UT van resolutie te wisselen, het lijkt dan net alsof het systeem hangt, hoe lang heb je gewacht?
Nog geen minuut... hmm

Maar het probleem ligt nog daarvoor: namelijk ik klap het pulldown menuutje open (waar alle resoluties in staan) en dan hangt het hele soepzooitje al.

Zo wel gaaf zijn om 'm weer eens te kunnen spelen!

Vooral capture the flag 4 teams schopt uitermate hard kont!

Verwijderd

Topicstarter
MaXiMizE schreef op 16 oktober 2002 @ 14:05:
Dat was het probleem, ik was ongeduldig!

Ziet er zeer mooi uit met dit 'kaartje'. 1280x1024 16bit vlekkeloos! _/-\o_

Verwijderd

Is het probleem nu opgelost dan?
Pagina: 1