[PMG]Moderatiebeleid

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:15
Goed, ik open dus net een topic in PMG over een vermoedelijk combinatieprobleem tussen een mobo en VGA kaart. 2 minuten later hangt hier een slotje op... :(

Ik stel hier de simpele vraag of er nog meer users zijn die problemen ondervinden met deze combinatie. Het simpele troubleshoot zoek en vervang spelletje heb ik allang gehad, ook de search kon mij niet verderhelpen. Veelsteveel onzintopics die nergens over gingen. Toch word mijn probleem als 'bull' afgedaan, en direct gesloten. Beetje jammer, en dit geeft maar weer eens het dalende niveau op GoT aan..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSI 6309 met GF4/MX 440 combinatieprobleem?

Ja dat nivo daalt echt met al die onnodige topics :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Leg eens uit wat daar onnodig aan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waarom vermeld je dan niet wat je allemaal al geprobeert hebt? Dan beginnen ze ook niet met het 'het simpele troubleshoot zoek en vervang spelletje'
En ja, het kan heel goed dat je voeding het gewoon niet trekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominator schreef op 15 oktober 2002 @ 12:07:
Leg eens uit wat daar onnodig aan is?

Zie de link in dat gesloten topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar staat dat je topic als 'bull' wordt afgedaan dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Nope, een 350Watt voeding bied geen % verbetering. Ik vermoed gewoon een combinatieprobleem, maar dat mag blijkbaar niet volgens de modjes hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 12:10:
En waar staat dat je topic als 'bull' wordt afgedaan dan :?
Doordat er binnen 2 minuten een slot op zit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominator schreef op 15 oktober 2002 @ 12:13:
[...]

Doordat er binnen 2 minuten een slot op zit? :P

GEEF MAAR TOE.
WIJ ZIJN SNEL :+

Zie ook het andere LA topic :D

Courage: niet zo happen :+

Maarre, waarom heb je niet zoals gevraagd ge-emaild naar BalusC? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

dominator schreef op 15 oktober 2002 @ 12:11:
Nope, een 350Watt voeding bied geen % verbetering. Ik vermoed gewoon een combinatieprobleem, maar dat mag blijkbaar niet volgens de modjes hier...

Je moet gewoon wat uitgebreider je startpost doen... BTW is dit een bespreking van het modbeleid of gewoon een klacht dat jou topic dicht gegaan is?

Overleg even met de mod in kwestie en maak je startpost iets duidelijker wat je gedaan hebt :). Da's alles... En dit soort dingetjes doen we dus over de mail, zie
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
JAJA, jullie zijn snel.... :P

Maar naar mijn mening moet er gewoon iets beter gelet worden op de vraag. Het is in mijn geval niet zo van 'Ik zet net een nieuwe VGA kaart in m'n pc en hij doet het niet, wat moet ik nu doen?' maar ik informeer of er toevallig andere gebruikers zijn die eenzelfde probleem hebben gehad. Klein verschil, groot plezier..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hij ging dicht omdat het overduidelijk is dat je de FAQ's en de sticky's niet had gelezen.. Helaas, maar waar. Dit is alleen om de niveau op GoT peil te houden.

Dat ik hem snel dicht deed is toeval. Ik was ten tijde gewoon aanwezig op GoT. Verwachtte je soms dat ik wacht tot er 10 reacties ofzo zijn gegeven eer ik een topic dicht doe :? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
We begrijpen mekaar verkeerd denk ik. Ik zat niet te wachten op reactie's als 'vervang dit nog eens' of iets dergelijks, dit was gewoon puur om te informeren naar een combinatieprobleem zoals dat er bijvoorbeeld is tussen de GF4/MX en de MSI K7TPro266 versie 1. Wie zorgt er nou voor dat het niveau omlaag gaat, users worden zo niet echt gemotiveerd om hun problemen te posten..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als er zulke compatibiliteitsproblemen bekend waren, dan had je ze ongetwijfeld terug kunnen vinden via de Search en/of de Alternatieve Search :)

Verder staat de onderstaande quote niet voor niets in de genoemde sticky:
Mocht je je niets aantrekken van bovenstaande punten, dan gaat je topic onherroepelijk op slot.
Edit: ik keek voor de gein in de Alternatieve Search en raad eens.. check 2e linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Hahahaha, kijk dat bedoel ik nou. Balusc heeft nog steeds niet door waar het precies over gaat. Dat probleem tussen de GF4/MX en de K7Tpro266 was allang bij mij bekend, ik gebruikte dit slechts als voorbeeld omdat ik voor eenzelfde probleem met de MSI 6309 vrees.

Mijn tip, denk even meer als 2 seconden na voordat er een slot op gezet word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

mijn tip: maak je bericht duidelijker... Je draait het nu allemaal om. Je openingstopic was zo summier als het maar kan, het lag aan jou dat we daar niet je diepere boodschap in zagen... Nou nog mooier!

En het gelul "het niveau gaat omlaag omdat we topics sluiten", moet je jezelf daar zelf niet een klein beetje voor schamen? Ga toch weg man! Je topic was gewoon onduidelijk en erg summier.

verder mag je dit over de mail oplossen. Het moderatiebeleid is in principe prima, alleen wordt er misschien zo af en toe eens een foutje gemaakt, als dit onder zo'n foutje valt mag je het via de mail oplossen (conform policy).

Het is altijd ZOOOOOOOOOO typisch, het moet allemaal maar zo streng zijn, en mensen moeten duidelijke startposts doen TOTDAT het eigen topic eens op slot gaat, dan zorgt het strenge modden namelijk voor het lage niveau :Z.

Eet smakelijk en succes met de mail :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.