Hmm
Weet je zeker dat hij het nog doet want ik heb zelf een supertech 200watt ding gehad en kreeg er geen geluid uit.
Nog even die versterker heeft geen voorversterker dit wil zeggen waar mee jij het volume en of klankregeling kan regelen is niet aanwezig in de versterker. Als je hem aansluit zou ik de bron ff heel erg zacht zetten anders zegt er iets poef hetzij je versterker of je boxen.
Want het is een soort van eindversterker zeg maar de echte krachtpatser en als je born iets te hard is staat de versterker ook heel hard

en ik weet het heb een keer een 200watt eindversterker direct op mijn cd speler gezet (was toen ook audio noob) nou ik ben nog nooit zo snel de kamer uit gerend om gehoorbescherming te halen.
En ik weet ook niet of jouw computer voeding dat trekt. Want een versterker heeft een soort van stroom buffer nodig.
Dit komt er op neer dat als jij versterker op eens heel hard moet gaan werken (dynamiek) dat heeft hij ook meer stroom nodig (duh) en als hij dat niet kan krijgen of hij trekt het uit jouw voeding dan gaat je voeding kapot of uit.
Dit word ik echte versterkers opgelost door een zo genoemde elco's. Dit is in feite niks anders dan een batterij die "volloopt" als er stroom op komt te staan. Deze zorgt er voor dat er dan een stroombuffer onstaat voor de versterker.
Ik weet niet of je je compvoeding wilt gaan gebruiken zo ja haal een aparte voeding voor je versterker want ik denk niet dat jij compvoeding dat trekt of je moet echt een flinke voeding hebben 400/500 watt
Ik heb zelf nu ook een autoradio op een oude 150watt AT voeding lopen en voor dat ik er een stroombuffer tussen de autoradio en voeding had zitten krijg ik hem haast niet aan omdat hij elke keer de voedingelco's leeg trok. Hij ging een paar keer aan uit aan uit daarna ging de voeding zeg maar "uit". Toen heb ik 2 elcos van (2200uf bij 35v) tussen de voedings draden gesoldeerd en toen liep hij wel.
Kort om ik zou de versterker eerst testen als je daar de kans voor krijgt en daarna een voeding gaan zoeken die genoeg kracht kan leveren. De manier die ik heb toe gepast kan ook maar dan moet je de voeding wel weer actief gaan koelen. Ik heb hem nu gekoelt met een fan@5v.
Ik hoop dat je het een beetje kan volgen want het is niet echt noobies gehouden