Toon posts:

Wat is het precies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

waar vind ik er (nederlandse) doumentatie over?

vr.gr

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Kijk hier voor meer uitleg

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Arjan B
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2023
Of kijk eens hier

Loeibaar.nl

Verwijderd

en als je wat meer over het project zelf wilt weten kan je gewoon ff langs www.distributed.net surfen.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
<a href="http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=10313">Dan wil ik ook wel een linkje posten... Hier kun je zien hoe hoog ons vette stoere meesterlijke dope team staat. Erg leuk om competitie mee te bedrijven. :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• dyna18
  • Laatst online: 13-03 14:38
vraagje:
zijn er programma's waarbij je het koetje beter ff kan pauzeren, totdat je daar weer mee klaar bent, omdat je comp. anders langzamer gaat?

zoals bijv. quake ofzo?

• dyna18
vraagje:
zijn er programma's waarbij je het koetje beter ff kan pauzeren, totdat je daar weer mee klaar bent, omdat je comp. anders langzamer gaat?

zoals bijv. quake ofzo?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
Is niet nodig, aangezien ie alleen idle cycles gebruikt, oftewel alleen je cpu gebruikt op het moment dat die niets aan het doen is. Ikzelf ben iig nog niets tegen gekomen waar ik er iets van merkte dat ie draaide.

[removed]

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

En er is een mogelijkheid om de koe te laten pauseren als een bepaald proces draait of een bepaald bestand bestaat. Moet je ff in de config kijken onder optie 1.

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• redwing
  • Laatst online: 23:58
Uitleg opties staat bij http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/000077.html
En pauzeren kan natuurlijk ook als je rechts op je koetje klikt en pause kiest. Maar dat was de vraag niet helemaal. Anders gewoon uitproberen, en als je denkt dat het wat uitmaakt schakel je je koetje ff uit. Maar zoals ik al zei, ik ben dat nog nooit tegengekomen.

[removed]

• dyna18
Mijn vraag was inderdaad niet HOE het kan, maar of het nodig is.

Ik heb ff zitten meten en als ik mijn PC zwaar zit te overbelasten op meer dan 100% (kan niet, dus dan gaat die haperen), dan valt op dat de client nog steeds tussen de 1 a 2% van mijn processor in beslag neemt.

Het heeft dus wel degelijk een (miniem) effect op de programma's die de processor op 100% belasten (hoort Quake daar ook bij?).

• Opvolger
  • Laatst online: 06-04 11:17

Opvolger

Tjaa lalalala ole ole

Je merkt (bijna) niks van je koe alleen dan dat je cpu altijd 100% is en dat hij soms iets geheuegn in neemt om te flush enz...
maar dat is naviel (ikke heb maar een pentuim 166@210mmx en die merk er niks van)
ook me 486sx merkt er niks van (heeft nog maar een blok in geleverd) maar ok

By ikke geschrijft

• dyna18
Misschien dat iemand kan testen wat het verschil in framerate is? Die 1 a 2% scheelt volgens mij wel een paar frames.
Pagina: 1