[Win98se] 24 uurs klok ipv am of pm

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 11:48
Op m'n werk hebben ze op alle pc's win98se geinstalleerd. Het is een engelse versie, en de klok op de taakbalk heeft een am/pm weergave. Ik wil graag een 24uurs weergave. Ik kan echter geen optie vinden om dat te veranderen. Iemand die wel weet of dit mogelijk is, en hoe dat in z'n werk gaat?

Hetzelfde probleem heb ik met de agenda van outlook 2000. Hier zou ik ook graag een 24 uurs weergave hebben...

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57365

>> configuratie scherm >> regional settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:42

Arno

PF5A

coelho schreef op 15 oktober 2002 @ 10:49:
Ik kan echter geen optie vinden om dat te veranderen. Iemand die wel weet of dit mogelijk is, en hoe dat in z'n werk gaat?
Beter zoeken dus :/

Check je regional settings maar eens

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67918

Start -> Settings -> Control Panel -> Regional Settings -> Time -> Time format: HH:mm:ss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 11:48
Geweldig! Inderdaad beter zoeken. Ik had niet in de gaten dat al deze gegevens uit het windows regionale settingen venster gehaald zouden worden. Dacht dat het met algemene opties moest en daar stond het dus niet bij |:(

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.