Toon posts:

Wanadoo Premium in Werkhoven

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben dus in Werkhoven (bij Bunnik) gaan wonen en heb mijn ADSL bij XS4all moeten opzeggen omdat dat in het gat niet, en waarschijnlijk nooit, beschikbaar is :-(

Maar goed, nu heeft Casema daar wel kabelinternet beschikbaar. Ik mij gelijk opgegeven voor het Premium abo.

Ben benieuwd of iemand ervaring heeft met Wanadoo P. in Werkhoven....

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik denk dat je voor snelheden wel kan kijken op mordax.nl
Hier kan je zoeken per postcode en dan de testsnelheden bekijken.

En in de search zijn wel heel veel wanadoo topics verder te vinden.

Verwijderd

Wanadoo zuigt op het moment heel erg! De hele administratie van Casema ligt op het moment op zijn gat en de medewerkers zijn zwaar ongemotiveerd en ongeinteresseerd. Ik ben begin september verhuisd, en heb geprobeerd mijn Wanadoo aansluiting mee te verhuizen, een ramp! Nadat de helpdesk na twee verhuisberichten, een nieuwe aanvraag en twee telefoontjes nog steeds zei niets gehoord te hebben van een verhuisverzoek van mijn kant, heb ik ze opgegeven en heb ik ADSL bij xs4all aangevraagd. Afgelopen vrijdag kreeg ik n.b. nog twee brieven, eentje waarin stond dat ik binnen een week gebeld zou worden voor een afspraak met een monteur om mijn aansluiting te realiseren, de andere dat de capaciteit voor mijn aansluiting niet aanwezig was en dat het nog minsten twee maanden zou duren. Op dezelfde dag! En bovendien ook nog nadat het meisje wat ik van de helpdesk sprak zei dat ze niets kon terugvinden van mijn aanvragen. Ik raad het je echt van harte af.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de search al gebruikt maar helaas niks gevonden over Werkhoven. Mordax.nl is nieuw voor mij en zal ik zeker ff bekijken.
Ik ben in een nieuwbouwwoning gaan wonen en ik kon me pas opgeven op het moment dat ik bij hun stond genoteerd als nieuwe klant. Ik werd door een telefoniste best netjes geholpen. Het eerste contact met hen was een drame, die trut mij vertellen dat er geen kabelinternet daar beschikbaar is! Ik kreeg een hartverzakking man! Ik doorzeiken en toen keek zij ff op een ander adres en toen kon het opeens wel...best genant.

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 11:01:
Ik had de search al gebruikt maar helaas niks gevonden over Werkhoven. Mordax.nl is nieuw voor mij en zal ik zeker ff bekijken.
Klopt, maar de klantenomgang is in iedere regio gelijk.
En daarom kan je op mordax voor de snelheden per woonplaats kijken. :)

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 10:48:
Wanadoo zuigt op het moment heel erg! De hele administratie van Casema ligt op het moment op zijn gat en de medewerkers zijn zwaar ongemotiveerd en ongeinteresseerd. Ik ben begin september verhuisd, en heb geprobeerd mijn Wanadoo aansluiting mee te verhuizen, een ramp!
Nieuwe aanvraag gaat wel goed: binnen 13 dagen van ADSL naar Wanadoo overgestapt. :) (Snelheid ook uitstekend, sneller dan ADSL, regio Den Haag Centrum Zeeheldenbuurt)

Verwijderd

Wanadoo Premium is in Bunnik zelf in ieder geval prima. Heb de afgelopen maanden hooguit een dagje downtime gehad. En het is hier in ieder geval lekker vlot, 60kbyte/sec

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:39

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Hier ook een tevreden gebruiker van Wanadoo Premium in Zeist. Lekker stabiel (heb het sinds november 2001 en sindsdien hooguit 1 of 2 keer wat downtime gehad) en doorgaans is de snelheid hoog (60 - 65 kb/sec haal je wel) en de ping laag.

Met Wanadoo is niets mis, zolang je niet gebruik hoeft te maken van de helpdesk :)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus in Zeist gewoond en ik had daar ADSL. Volgens mij hebben die boeren in Werkhoven niet eens internet, lol. Naja, 22 okt is het zover, dan staat de installateur voor de deur om dat modem in de meterkast te sjouwen. Iemand gezeur met maximale downloadhoeveelheid?

• Xandrios
  • Laatst online: 22:52
Zie de search over ervaringen met het Wannadoo premium abbo.

Er is genoeg over te vinden :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.