Ik zit hier met een heel raar probleem. De situatie is als volgt:
- isdn quattrovox met 4 nummers
- nummer 1 is telefoon zonder problemen
- nummer 2 is fax zonder problemen
- nummer 3 is telefoon met het probleem
- nummer 4 niet in gebruik
De derde lijn heeft dus het probleem. Op een gegeven moment viel het op dat de telefoon nogal weinig ging. Zelf even gebeld, en hij deed het dus niet.
Van alles geprobeerd, uiteindelijk ben ik hier achter gekomen:
- je kan vanaf telefoon 3 wel intern en extern bellen
- je kan ook intern en extern gebeld worden, maar de telefoon rinkelt niet
- omwisselen met een telefoon die zeker werkt (die van nummer1) maakt niets uit, dan stopt die telefoon met rinkelen en de andere rinkelt nu wel vrolijk in het rond...
Kortom het lijkt dus aan de lijn te liggen. Maar hoe kan het dat alles werkt behalve rinkelen? Omdat je wel kan aannemen als je weet wanneer er gebeld wordt lijkt de verbinding me wel goed.
- isdn quattrovox met 4 nummers
- nummer 1 is telefoon zonder problemen
- nummer 2 is fax zonder problemen
- nummer 3 is telefoon met het probleem
- nummer 4 niet in gebruik
De derde lijn heeft dus het probleem. Op een gegeven moment viel het op dat de telefoon nogal weinig ging. Zelf even gebeld, en hij deed het dus niet.
Van alles geprobeerd, uiteindelijk ben ik hier achter gekomen:
- je kan vanaf telefoon 3 wel intern en extern bellen
- je kan ook intern en extern gebeld worden, maar de telefoon rinkelt niet
- omwisselen met een telefoon die zeker werkt (die van nummer1) maakt niets uit, dan stopt die telefoon met rinkelen en de andere rinkelt nu wel vrolijk in het rond...
Kortom het lijkt dus aan de lijn te liggen. Maar hoe kan het dat alles werkt behalve rinkelen? Omdat je wel kan aannemen als je weet wanneer er gebeld wordt lijkt de verbinding me wel goed.