[htaccess] php_flag register_globals on

Pagina: 1
Acties:

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 09:49
Hallo mensen!

Ik zit hier een beetje te rommelen met .htacces
keb namelijk op een site van me dus een scrippie staan die nog register globals op on moet hebben staan, en aangezien ik geen zin/tijd heb om het hele scrippie te herschijven. kwam ik op het idee om dus in de .htacces "php_flag register_globals on" te zetten.

Maar als ik dit doe krijg ik een INTERNAL SERVER ERROR (500) of ie nou op off of on staat, dat maakt niet uit.

Ook heb ik in mn httpd.conf alle AllowOveride's op All gezet.

Maar dat werkt dus ook niet.
En na een half uur zoeken op apache.org / php.net en google.com naar dit probleem ben ik er nog steed niet uit,

Ik denk dat het weer zo'n kleine lullige apache config instelling is. maarja wat?
Ik gebruik dus Apache 2.0 en PHP 4.2.3 en dat allemaal op een Windows bak.

Kan iemand me helpen? of in de goede richting sturen? Alvast bedankt.

Verwijderd

Volgens mij werkt dat php_flag tructje alleen met mod_php + apache, en niet met de shell-client van php, en als ik mij niet vergis (wat heel wel mogelijk is, want ik gebruik geen windooz-dozen als servers) draait php/apache op windooz alleen als shell-executable ...

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

Ik weet niet of je een bepaalde include hebt die overal bovenaan staat, dna hoef je alleen ini_set of ini_alter te gebruiken.

• bartware
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2023

bartware

@jabber.org

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 14:35:
Volgens mij werkt dat php_flag tructje alleen met mod_php + apache, en niet met de shell-client van php, en als ik mij niet vergis (wat heel wel mogelijk is, want ik gebruik geen windooz-dozen als servers) draait php/apache op windooz alleen als shell-executable ...
Je vergist je wel met dat laatste, ik draai Apache 1.3 met PHP als module onder Windhoos NT.

Over die flag kan ik nix zinnigs zeggen, sorry. :+

Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

[nohtml]
DSC:
Maar als ik dit doe krijg ik een INTERNAL SERVER ERROR (500) of ie nou op off of on staat, dat maakt niet uit.
Al bedacht om even in de (apache) server-logs te kijken?

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz