Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.
nope je hebt NIET per sé een videokaart met DVI nodig.. maar is wel beter je beeld wordt er wel beter op. btw alleen op de duurdere TFT monitoren zit DVI maar er zit altijd een gewone VGA aansluiting op
system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..
offtopic:
: Iron maiden roelt idd!
: Iron maiden roelt idd!
Hij zal blij zijn om dit te horen. Als er per sé een DVI aansluiting op mde kaart moest zitten werdt zijn keus door budget en beschikbare kaarten beperkt tot de:
GF 2 GTS
óf
Radeon 9000
óf
Radeon 8500.
Ik geloof dat hij zei dat via een pc-prive project de spullen bij computerland (www.computerland.nl) besteld zouden worden. zijn budget ligt rond de € 120 max voor een vid kaart. Met wat voorn kaart is hij het beste uit denken jullie, als er niet per sé een DVI aansluiting op moet zitten??
Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.
ik zou dus zeker een van de radeons nemen, en volgens mij stond er op de frontpage ergens een review waarin je dus de verschillen tussen de r8500 en r9000 kunt zien
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
ff een vraagje waar wonen jullie ergens anders heb ik een mooie zaakje www.hiqcomputer.de very very cheap
maar ik zou in dit geval ook een radeon pakken
Ik zou de radeon 8500LE halen, is de snelste kaart binnen je budget. De radeon 9000 is even duur en trager. Maarals je per se nvidia wilt is een geforce 4MX 440 het hoogst haalbare. Bedenk wel dat die veeeel langzamer is in spellen en vaak beroerder beeld geeft.
BTW, over dat DVI, volgens mij zitten ze bij computerland te blaten. Ik heb nog niet vaak een geforce2GTS gezien met DVI en de meeste Geforce 4MXen hebben wel DVI. Zoek dat nog eens na!
BTW, over dat DVI, volgens mij zitten ze bij computerland te blaten. Ik heb nog niet vaak een geforce2GTS gezien met DVI en de meeste Geforce 4MXen hebben wel DVI. Zoek dat nog eens na!
Verwijderd
Een vriend van mij had een lcd op een gewone vga aansluiting hangen en dat zag der best goed uit(was dan ook wel een top lcd van eizo) maar op een dvi zag het er toch ff beter uit.. Misschien dat die over een tijdje zijn kaart nog is wil vervangen en dat die der dan 1tje met dvi neemt.
De 4mx is trouwens wel erg brak voor spellen he..
De 4mx is trouwens wel erg brak voor spellen he..
Een eindje van Nijmegen, dicht bij de grens. Dus als dat hiq niet al te ver van de grens af ligt..
Verwijderd
Eigenlijk gek hè, dat alleen de duurdere modellen DVI aansluiting hebben.
Raar proces dat ze eerst digitaal beeld omzetten in de videokaart, analoog uitsturen en dan in de monitor weer omzetten, dat is eigenlijk dubbel werk en nog kwaliteitsverlies ook.
Raar proces dat ze eerst digitaal beeld omzetten in de videokaart, analoog uitsturen en dan in de monitor weer omzetten, dat is eigenlijk dubbel werk en nog kwaliteitsverlies ook.
Verwijderd
Ja dan vraag je je toch af waarom dat meer geld moet kosten.. Bij een gewone aansluiting word alles omgezet maar das blijkbaar goedkoper dan een digitale waarbij nix word omgezet en de kwaliteit hoger is.
whaa hiq computer ligt in alsdorf das bij aken dus das toch een endje bij jullie uit de buurt. maar de prijzen zijn er wel goedkoop
. Maar wrom alleen de duurdere TFT schermen een Digital Video Interface hebben is gewoon simpel betere kwaliteit meer pieken zo gaat het altijd
edit :
DVI op je video plank is wel makkelijk voor dual monitoring
bedoel verloop stukje DVI -> VGA en CRT monitor erop aansluiten
edit :
DVI op je video plank is wel makkelijk voor dual monitoring
Pagina: 1