pc reboot tijdens bezoeken van bepaalde internet sites

Pagina: 1
Acties:

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 12:46
Ik heb last van het probleem dat mijn pc spontaan reboot als ik bepaalde internet sites bezoek. Momenteel is het me bij 2 sites opgevallen.

Videoseven
Reborn

Ik heb ook de search gebruikt en kwam dit topic tegen , maar daar praten ze over een hardware conflict en dat is het hier niet denk ik.

Weet iemand wat het zou kunnen zijn :?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Allebei flashsites. Als je dat 's herinstalleert?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• NoReseth
Dat was mij dus ook opgevallen , dat in bijde sites flash zit.
Maar als ik de site van Zeelandnet bekijk, daar zit ook flash in en dan reboot hij niet :S

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 11:23

grep

meer begrep...

Ik zou eens beginnen met het totaal leeggooien van de cache van je browser.
Wordt regelmatig door vrienden/kennissen benaderd met soortgelijke problemen dat sites problemen opleveren (alhoewel reboot wel erg dramatisch is, meestal blijft het bij crashende browser).

• NoReseth
Heb de cache van mn browser net helemaal leeg gegooid.
Weer geprobeerd .... -> reboot :'(

Ik ga nu even een regcleaner proberen, misschien dat het iets in het register is...

• NoReseth
Yess het is gelukt :+
heb net regclean eroverheen gehaald en toen een reboot en het werkt weer ...

Videoseven site doet het wel, reborn site gaat het nog steeds fout :'(
(iets te vroeg gejuicht :S )

Heb net even in de event viewer van windows 2000 gekeken
en die gaf een error aan, namelijk :
The value named IRPStackSize in the server's Registry key LanmanServer\Parameters was invalid. The value was ignored, and processing continued.

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-07 21:38
After adding a device (or sometimes a service), you may get a system event indicating insufficient resources. Edit:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CURRENT_CONTROL_SET\SERVICES\LanmanServer\Parameters

Change or add value: IRPStackSize REG_DWORD

The maximum value is C (12). You might want to try 7 but at least 2 more than the current value. If you are going to install Norton NT Utilities, this value should not exceed "A" (10) prior to installing.

Wellicht dat dit ook een gedeelte oplost... Deze fout mag er overigens niet voor zorgen dat ie reboot.. Heb je onder environment variables uitgevinkt dat ie met errors moet rebooten?? (wil ook wel 's handig zijn) ;)

Humor moet je serieus nemen

• NoReseth
Nadat ik regclean had gedraait en een reboot had gedaan werkte de site van videoseven wel !

Toen had ik gepost dat het werkte , en daarna wilde ik nog even de site van reborn proberen. waarna hij toch weer rebootte !

Toen nogmaals regclean gedraait , reboot, en toen rebootte hij nogsteeds bij het bezoeken van 1 v.d. 2 sites.

Net even aangepast dat hij niet moet rebooten zodra er een error komt bij "startup & recovery"

Weer geprobeerd, en nog steeds reboot hij als ik 1 v.d. 2 sites bezoek !

Net even in register aangepast en heb hem op "a-10" gezet ...
nog steeds reboot hij als ik 1 v.d. 2 sites bezoek |:(
Pagina: 1