Ik kreeg gisternacht ineens een paar keer messenger webpopups m.b.t. SPAM SPAM (bachelors degree)SPAM......naam van het 'bedrijf' weet ik zo niet meer maar alsof ik het niet erg genoeg vind om elke keer als ik hotmail open 70 van die @#$%rdomde spam mailtjes te moeten deleten word ik er nu ook onder het surfen mee geconfronteerd.
Ik weet dat als je naar vage sites gaat je popups krijgt (ook de normalere sites doen hier aan mee) maar deze komen volstrekt op een willekeurig moment.Wie heeft dit ook al gehad?
Ik heb het vermoeden dat het vrij nieuw is omdat ik ook niets in de search kan vinden.Googlen leverde een paar resultaten op maar niets waar je wat aan hebt.
Dit is echt zwaar
Ik weet dat als je naar vage sites gaat je popups krijgt (ook de normalere sites doen hier aan mee) maar deze komen volstrekt op een willekeurig moment.Wie heeft dit ook al gehad?
Ik heb het vermoeden dat het vrij nieuw is omdat ik ook niets in de search kan vinden.Googlen leverde een paar resultaten op maar niets waar je wat aan hebt.
Dit is echt zwaar