Toon posts:

[XP] irritante messenger webpopup

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg gisternacht ineens een paar keer messenger webpopups m.b.t. SPAM SPAM (bachelors degree)SPAM......naam van het 'bedrijf' weet ik zo niet meer maar alsof ik het niet erg genoeg vind om elke keer als ik hotmail open 70 van die @#$%rdomde spam mailtjes te moeten deleten word ik er nu ook onder het surfen mee geconfronteerd.
Ik weet dat als je naar vage sites gaat je popups krijgt (ook de normalere sites doen hier aan mee) maar deze komen volstrekt op een willekeurig moment.Wie heeft dit ook al gehad?
Ik heb het vermoeden dat het vrij nieuw is omdat ik ook niets in de search kan vinden.Googlen leverde een paar resultaten op maar niets waar je wat aan hebt.
Dit is echt zwaar :r

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
uitvoeren > cmd > net stop messenger

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:10

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

YT-Croc schreef op 15 oktober 2002 @ 09:18:
uitvoeren > cmd > net stop messenger
Waarschijnlijk wordt MSN bedoelt....

Gewoon de-installeren. Weg met die prut.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Y0ur1
  • Niet online
BlaTieBla schreef op 15 oktober 2002 @ 09:19:
[...]

Waarschijnlijk wordt MSN bedoelt....

Gewoon de-installeren. Weg met die prut.
Messenger is GEEN MSN messenger

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb messenger al uit het opstartmenu gehaald.
Misschien heeft het daar wat mee te maken.het gaat bij mij alleen nog aan als ik bijv. naar hotmail ga en schakelt automagisch uit als ik hotmail sluit.

Verwijderd

Deze had ik vorige week ook gehad op mijn server, na een nieuwe win2k server install was ik vergeten de messenger service te disablen...

Gewoon in de services ff zoeken naar messenger en die stoppen en disablen.

• Ingens
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:52
draai een keer ad aware van lavasoft vind alle spyware op je pc, en voorkomt op die manier ook een aantal popups.
Bv bij opstarten van je browser en bij hotmail zet je spam filter aan 70 mailtjes is voor mij ongeveer de normale spam per dag

An eye for an eye makes the whole world blind.

• Y0ur1
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 09:26:
Ik heb messenger al uit het opstartmenu gehaald.
Misschien heeft het daar wat mee te maken.het gaat bij mij alleen nog aan als ik bijv. naar hotmail ga en schakelt automagisch uit als ik hotmail sluit.
Kun je nou even duidelijk maken of het je over mesenger hebt of over MSN messenger? Want dit is wel erg verwarrend

Verwijderd

Topicstarter
MSN messenger ofcourse.
:)

wait a minute.... dat pop up browsertje was van messenger
I'm off to work dudes...............kijk vanmiddag weer

Verwijderd

Nou, die melding heeft dus niets met MSN messenger te maken maar met de windows messenger service.

• zAb
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 15:35

zAb

Net

Heb de laatste 2 dagen bij het 's ochtends unlocken van m'n pc ook twee van die berichtjes gehad. Vanochtend maar eens de messenger service op disabled gezet.

.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 22:16
misschien iets van gator company of zoiets, die zijn daar nogal berucht om.
Even kijken in je configuratiescherm en dan kijken bij software, wellicht kun je daar wat wijzer worden.
Heb je misschien de optie systeemherstel in je beturingssysteem, als je dan teruggaat naar een paar dagen geleden, dan is je probleem wellicht ook verholpen.
suc6

[edit]
dom, in windows XP zit uiteraard de optie systeemherstel, ik zou zeggen probeer die eens even
[edit]

[ Voor 0% gewijzigd door schwarzenegger op 15-10-2002 10:54 . Reden: domme fout aangepast ]

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:10

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

http://www.directadvertiser.com/ bied het spam pakket aan voor $700,00

Stelletje eikels die dat ontwikkelen....

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-05 20:04

My favorite programming language is solder.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Deze kick was dus helemaal NIET nodig. Graag alleen oude topics kicken als je echt iets heel erg nuttigs hebt toe te voegen :/

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.