Toon posts:

cheaters worden niet gapakt.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Spice schreef op 14 juli 2002 @ 13:09:
In het review stond op pagina 3 iets interessants. Bekijk dit scherm met de volgende functie:

Afbeeldingslocatie: http://www.vr-zone.com/reviews/ECS/AG400/3DWizard-2.GIF

kun je door de muren van quake, counterstrike etc. heenkijken. Omdat dit hardware matig is kan een server niet 8erhalen dat er iemand vals speelt.
Afbeeldingslocatie: http://www.vr-zone.com/reviews/ECS/AG400/CS.jpg

This is no doubt the most controversial setting where you have the ability to see through walls in games like Quake III and Counterstrike and many others. I don't have much comments on this but many game servers admins will not be too happy to see this feature especially cheat detection software is unable to track and cheaters might just buy this card and abuse this feature.

Dit heb ik gequote uit de grote xabre topic (ik weet ook niet wat ik daar deed 8)7 ) . Maar dit vind ik idd niet kiks. waar gaat de wereld naar toe :'( . Het is overdreven maar als deze functie in meerdere kaarten gaat voorkomen dan kan je beter stoppen met online gamen.

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-01 09:52
Oud nieuws ? Is al tijdje geleden (ook op dit forum) vermeld, en volgens mij heeft Xabre deze mogelijkheid al uit de drivers gehaald.

Dit is zelfs nieuws van 11 juli !!! Beetje zitten slapen ??
Van csnation:
Hardware Cheaters!
rizzuh @ 11:14 pm - community - 88 comments - hot topic
Major Update: Disk2, the founder of the petition that was required to save the world, has notified me that ECS will be removing this feature from their drivers when they are released publicly. The transparency cheat was only included in the review copies of the driver.

Thanks to tritus for informing us that the ECS AG400 SiS Xabre 400 video card is for dirty cheaters (scroll down). What a novel content: add cheats right into the drivers like ASUS did a few years ago. How incredibly lame. I can't believe video card makers still think they'll hit it big by including such flame-bait. Yeah, just ask to be ignored by the true gamers. (click on the link below to help get rid of this "feature" from their drivers)

Verwijderd

Topicstarter
_SouLmaN_ schreef op 15 oktober 2002 @ 09:07:
Oud nieuws ? Is al tijdje geleden (ook op dit forum) vermeld, en volgens mij heeft Xabre deze mogelijkheid al uit de drivers gehaald.

Dit is zelfs nieuws van 11 juli !!! Beetje zitten slapen ??
Van csnation:

[...]
het zal best.....maar ik denk niet dat iedereen dat weet. Maarja slapen?? Ik kom niet zo vaak in de xabre topic :D . Misschien is het nu eruit gehaald maar het is dus wel mogelijk gemaakt :( .

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:31
Had dit nog niet gezien, maar als dit zo doorgaat wordt online gamen idd geen moer meer aan. Ik :r op cheaters.

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-01 09:52
Tis al uit de drivers voor deze kaart gehaald, paar maanden geleden, en HLGuard ziet deze wallhack gewoon, dus niet echt zinvol om hier een topic te starten waarin iedereen weer kan zeuren over cheaters/lamers enz :)

Verwijderd

ja maar er zijn alweer nieuwe VAC proof cheats van CS, :r :r
zoals Joolzcheat 3.0 en opengl wallhacks :r :r

bah ik haat cheaters :(

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Misschien ben ik de enige die er zo over denkt maar alla... Ik speel regelmatig spellen online (DoD en CS) en ik gebruik geen cheats, maar het valt me ook op (of het lijkt dat) dat er steeds minder gecheat wordt... Tuurlijk de meeste sites scannen erop maar... Ik speel de laatste 2 maanden met meer plezier HL mods...

Ik denk overigens ook dat cheaters zich zelf in hun vingers snijden... Er is niemand meer en dus moeten ze ook stoppen... Ze gaan naar een ander spel en achter hun rug groeien de games weer in populairiteit..

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ge-flopt schreef op 15 oktober 2002 @ 13:07:
Misschien ben ik de enige die er zo over denkt maar alla... Ik speel regelmatig spellen online (DoD en CS) en ik gebruik geen cheats, maar het valt me ook op (of het lijkt dat) dat er steeds minder gecheat wordt...
Valt mij ook op :)

Verder dacht ik dat Valve bezig was met een een soort van anticheat waarbij de tegenstanders alleen worden weergegeven als je ze ook daadwerkelijk mag/kan zien. Je kan dan nog wel steeds door muren zien met een wallhack, maar de spelers achter die muren worden simpelweg niet weergegeven (en nu is het zo dat ze wel worden weergegeven maar dat er zonder wallhack een muur voor staat zodat je ze niet ziet).

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Mjah wat valt er tegen te doen? Niet veel iig, gewoon zorgen dat je naar een server gaat waar altijd wat admins zijn. En ik zeg nogmaals, niet iedereen cheat er zijn ook mensen die gewoon goed zijn.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Handig dat je de cheats bij naam noemt, dat maakt het zoeken weer makkelijker...

Ik koop binnenkort zo'n rampzalige (maar goedkope ;) ) Xabre. Eens kijken of die feature inderdaad verwijderd is... :Y)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 21:12

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Was toch jaren geleden ooj al bij de Asus GeForce 1 drivers ofzo :?
Is er toen ook uitgehaald na kritieken van gamers :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Cheaten id gewoon echt lame. Soms is het gewoon lollig als het zo duidelijk is dat iemand wallhackt en ze helemaal in de verdiging gaan als je zegt dat ze wallhacken ofzo. Ik speel alleen mee Counter-Strike ik weet niet hoe dit met andere games is.
Pagina: 1