Toon posts:

MSI648 Gebruikerservaringen.

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik open dit topic omdat ik zo weinig over dit bordje hoor. Als je nou kijkt , hij is eigenlijk vergelijkbaar met de Asus P4S8X die je al vrij veel ziet. Als ik @ pricewatch kijk dan zie ik maar 2 winkels met de MSI648. Is dit nou zo'n slecht moederbord :?

Ik zou graag eens willen weten wat voor problemen jullie zijn tegengekomen. Zijn dit net zoveel als met de Asus P4S8X :X Ik hoop het niet want ik heb zonet per ongeluk met opzet :) een MSi648 bordje besteld :9

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 08:35:
Ik open dit topic omdat ik zo weinig over dit bordje hoor. Als je nou kijkt , hij is eigenlijk vergelijkbaar met de Asus P4S8X die je al vrij veel ziet. Als ik @ pricewatch kijk dan zie ik maar 2 winkels met de MSI648. Is dit nou zo'n slecht moederbord :?

Ik zou graag eens willen weten wat voor problemen jullie zijn tegengekomen. Zijn dit net zoveel als met de Asus P4S8X :X Ik hoop het niet want ik heb zonet per ongeluk met opzet :) een MSi648 bordje besteld :9
Per ongeluk ? :)

Volgens mij zijn er in het algemeen nog niet zoveel mensen met een sis648 bordje, maar dat is gewoon een gevoel wat ik heb :) Misschien deels te wijten aan de "slechte" reputatie die sis vroeger schijnt gehad te hebben. Best jammer want volgens mij maken ze nu best mooie producten. Er is volgens mij wel een review op www.anandtech.com te vinden over dit bord.

Verwijderd

Topicstarter
ProgrammerX schreef op 15 oktober 2002 @ 09:03:
[...]

Per ongeluk ? :)

Volgens mij zijn er in het algemeen nog niet zoveel mensen met een sis648 bordje, maar dat is gewoon een gevoel wat ik heb :)
Ik heb in een ander topic nog maar 1 persoon gezien die dit bordje had :?
Strange
Misschien deels te wijten aan de "slechte" reputatie die sis vroeger schijnt gehad te hebben. Best jammer want volgens mij maken ze nu best mooie producten.
Volgens mij ook wel. Ik w8 met smart op mun bordje :)
Er is volgens mij wel een review op www.anandtech.com te vinden over dit bord.
Thanks voor de link :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2002 11:47 . Reden: Tik Foutje :) ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kende je die niet :? Hier heb je iig alle MSI 648 reviews :)

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 15 oktober 2002 @ 11:46:

[...]
Kende je die niet :? Hier heb je iig alle MSI 648 reviews :)
Dan zijn er duz toch wel mensen die deze MSI hebben:). Vind het trouwens opvallend rustig @ dit topic :?

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 21:23:
[...]

Dan zijn er duz toch wel mensen die deze MSI hebben:). Vind het trouwens opvallend rustig @ dit topic :?
Misschien omdat je vraagt naar ervaringen van een bord dat weinig mensen blijkbaar hebben ?? ;) ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit topic loopt op niets uit; dit is geen slow-chat forum..

Open maar een nieuw topic als je de MSI648 ook daadwerkelijk in je bezit hebt of wacht maar af tot een MSI648 gebruiker een topic opent :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.