Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Verwijderd
niets, zie ook de laatste alinea van wat ik schreef, het ging me dus om de inconsequentie van het geheel.KaAzKoP schreef op 15 oktober 2002 @ 08:29:
wat is er zo erg aan een vuurwapen in je icoon?
Okee dan, heb ik gemistVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 08:30:
hufkes: die regel is veranderd. En dat is al een hele tijd geleden ook dat dat is veranderd

Slotjuh
---
die moet je ff uitleggen.
niemand zegt dat je erover niet mag praten. We willen alleen geen uitwisseling. We wisselen hier toch ook geen wapens uit over het forum
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Oops, het was niet mijn bedoeling om een dergelijke discussie aan te zwengelen hoor LAHelsie schreef op 15 oktober 2002 @ 08:45:
Toch is het lekker hypocriet om mp3's en andere dingen onbespreekbaar te maken en wapens mogen wel...
---
we willen het alleen niet in de fysieke vorm hebben, omdat we geen uitwisselingsforum willen zijn/worden. Als we dat toestaan dan gebeurt dat wel onherroepelijk (en er komt nog altijd het copyright aspect bij kijken).
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Helsie schreef op 15 oktober 2002 @ 08:45:
Toch is het lekker hypocriet om mp3's en andere dingen onbespreekbaar te maken en wapens mogen wel...
Als je daar geen verschil tussen ziet denk ik ook niet dat we kunnen uitleggen waarom er een heel groot verschil tussen is
Verwijderd
Lijkt me dat link naar echt sites wel mag, omdat dat toch allemaal via vergunning enzo gaat...
http://flickr.com/photos/itommy/
Verwijderd
mag je wel recepten voor C4 uitwisselen?
ik weet nog wel toen het \vroeger\ verboden was.
en alle bb gun topics in SG gesloten werden.
vond het idd ook niet vreemd. omdat er boel rare dingen gepost werden.
(plaatjes waaruit duidelijk word hoe je een bbgun maakt van een stuk pvc en wat
huishuidelijke zooi.)
Mwoah, 9 van de 10 wapens waar zo nodig pics van gepost moeten worden, zijn helemaal niet toegestaan om te hebben in NL (alleen door het leger). Denk hierbij vooral aan vol automatische wapens.T. van Beek schreef op 15 oktober 2002 @ 09:00:
Wapens zijn toch gewoon legaal? Je kan toch op schietbaan enz.?
Lijkt me dat link naar echt sites wel mag, omdat dat toch allemaal via vergunning enzo gaat...
We kunnen het ook wel hebben of pics van guns niet aanzetten tot bepaalde dingen, maar daar kom je toch niet uit. Ik zie het maar zo, als iemand zo nodig moet pochen met wapens, geeft dat toch een bepaald beeld van die persoon. Dat beeld is niet positief in mijn ogen, vooral als je niet schijnt te beseffen dat wapens simpelweg niet stoer zijn, maar ook echt slachtoffers maken.
In dat geval zal er knap gesnoeid moeten worden in AV of Gadget TalkHelsie schreef op 15 oktober 2002 @ 08:56:
Ik snap wel dat er een verschil is, maar het is niet juist als jullie zeggen dat je het puur niet fysiek wilt. Links naar sites waar ze staan zijn namelijk ook verboden. Maar ik neem aan dat links naar sites waar wapens staan net zo goed verboden zijn? Dan is er niks aan de hand iig.
CM trouwens ook geen DivX barebones meer
One of the animals has left its cage today.
En een wapencasemod dan?Maar we willen inderdaad geen verkoopadressen of tutorials 'knutsel je eigen wapen' zien
Je bedoeld het resultaat van een flinke lading kogels uit een automatisch geweer dat je op je computerjte hebt afgevoerd in de hoop dat de airflow daar van zou verbeteren? Die resultaten mag je hier zeker posten
---
Zoiets als in mijn post in Koekenbakker koopt een Aoven... ?hufkes schreef op 16 oktober 2002 @ 20:26:
[...]
Je bedoeld het resultaat van een flinke lading kogels uit een automatisch geweer dat je op je computerjte hebt afgevoerd in de hoop dat de airflow daar van zou verbeteren? Die resultaten mag je hier zeker posten
Ik was echt verbaasd na de vakantie dat er opeens wapens mogen.
MP3's mogen niet, warez mogen niet, en wapens komt op mij over als 'gewoon' zoals ik ze hier zie, en dat lijkt mij helemaal fout.
Er komen ook minderjarigen, niet in HK, maar ze kijken wel over de schouder van hun vader/grote broer mee.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
er mag wel over gesproken worden lijkt mij (je mag toch ook praten over het decoden van DivX ed?)Helsie schreef op 15 oktober 2002 @ 08:45:
maar je mag neit vertellen hoe je eraan komt en waar ed.
zelfde met wapens. je mag er wel over praten hoe en wat.
maar je amg mensen geen adresjes van alie illegalie geven waar hij zijn wapens kan halen.
ik vind het wel eerlijk zo