if broken it is, fix it you should
Verwijderd
Dat heeft niets te maken met de 6210 volgens mij maar n bepaalde code van je netwerk, ik wist m voor Libertel, was iets van *100# of iets dergelijks, zal t zo ff navragen...
Het gaat om O2 en ben (ik wil exact weten wanneer mijn nummer is overgezet)
*100# werkt niet bij vodafone in ieder geval...
Misschien de helpdesk bellen?!
EDIT:
Bij vodafone is het *#100#!
Bij O2 misschien ook?
Misschien de helpdesk bellen?!
EDIT:
Bij vodafone is het *#100#!
Bij O2 misschien ook?
Verwijderd
@ Master R; Top dat was m! maar voor o2 weet ik t niet...
maar Elgringo; ben je je eigen nr vergeten? staat ook op de verpakking van je simkaart, sla t nummer anders op je in je tel.lijst?!
maar Elgringo; ben je je eigen nr vergeten? staat ook op de verpakking van je simkaart, sla t nummer anders op je in je tel.lijst?!
zet je nummerherkenning aan en bel een andere gsm of een vaste telefoon? Niet zo ingewikkeld doen hoor...
inderdaad zeg.. desnoods stuur je jezelf een smsje
Verwijderd
Hmm, ik dacht dat je het over je serial# had, maar als je alleen je eigen nummer wilt weten lijkt me dat een beetje logisch nadenken ook wel helpt en dan is een antwoord al lang gegeven.
ware t niet dat ie zn eigen nummer niet kent natuurlijkStanTheMan schreef op 15 oktober 2002 @ 09:21:
inderdaad zeg.. desnoods stuur je jezelf een smsje
Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat
nee, maar als mijn ben nummer verandert is mijn nummerbheoud doorgevoerd en omdat ik geen exacte datum weet is dat wel makkelijkVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 09:14:
@ Master R; Top dat was m! maar voor o2 weet ik t niet...
kan ook, maar die zijn niet binnen handbereikMartijn02 schreef op 15 oktober 2002 @ 09:19:
zet je nummerherkenning aan en bel een andere gsm of een vaste telefoon? Niet zo ingewikkeld doen hoor...
Verwijderd
krijg je daar geen bericht van dan elgringo?
o2 stuurt meestal smsjes als er iets verandert
nee het zou om 8.30 gebeuren maar het is nog niet gebeurd....Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 10:07:
krijg je daar geen bericht van dan elgringo?
Je hebt toch vast wel iemand die je even kunt bellen en dan vraag je aan hem (of haar) jouw nummer. Dan heb je je nummer tochelgringo schreef op 15 oktober 2002 @ 11:17:
[...]
nee het zou om 8.30 gebeuren maar het is nog niet gebeurd....
En over dat nummer overzetten, bel even met de helpdesk van O2!
Heb je je telefoon na die tijd even uit- en aangezet? Soms is dat nodig om de nummerportering door te voeren.elgringo schreef op 15 oktober 2002 @ 11:17:
[...]
nee het zou om 8.30 gebeuren maar het is nog niet gebeurd....
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ze hebben hem overgezet om 12.10, ik had ineens 0,0 bereik doe ik mijn ben im erin en alles werkt weer. Ik dacht dat het subtieler ging, maar niet dus
Verwijderd
Waarom wil je het zo perse weten?
je merkt het vanzelf.. en het staat ook in de brief die je hebt gekregen.
Pagina: 1