e-mail idee

Pagina: 1
Acties:

• Opvolger
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-04 11:17

Opvolger

Tjaa lalalala ole ole

Topicstarter
Als we nu is iedereen een e-mail sturen die in 't Dutch Power Cows team zit en al langer dan 6 maand geen blocks hebben geflusht.
En daat in zetten PLZ install je koe op nieuw!!

of is dat te op dringerig?

By ikke geschrijft

Verwijderd

je zou op z'n minst kunnen vragen waarom ze niet meer flushen...

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:38
Wat ook helpt is een wat betere promotie om mensen over te halen om mee te doen.

Ik dacht altijd dat je hier constant voor on-line moest zijn, en aangezien ik hier geen kabel kan krijgen, was het dus niets voor mij.

Dacht ik... maar gelukkig overwon gister mijn nieuwsgierigheid, waardoor ik in de FAQ las dat dat gelukkig niet hoeft.

Meteen ff proef gedraait op mijn oude bak, en wanneer morgen mijn nieuwe Athlon 750 komt, kan ik ook goed van start gaan.

anyway my point is, dat het wat beter duidelijk gemaakt moet worden, dat *iedereen mee kan doen*, dat het heel simpel is, en dat je geen hinder van het programma hebt.

groeten

• Ceaser
  • Laatst online: 23-05 00:25
Dat idee is wel goed van die emails.
Meer promotie is misschien ook wel goed

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
dyna18, goed punt. Ik zal het in ieder geval op http://dpc.tcw.cx / in de lid-worden-handleiding zetten.

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-05 10:25
Zet er dan direkt in dat iedereen z'n land op Nederland zet. Velen vergeten dat, zodat de blokjes op de VS komen.

Verwijderd

ach ja, die hadden ze ook beter standaard op NL kunnen zetten. Is veel makkelijker, kan je het ook niet vergeten.

• Opvolger
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-04 11:17

Opvolger

Tjaa lalalala ole ole

Topicstarter
Op netherlands zetten je koe hoe dat dan ikke zit toch echt bij DPC en dat is toch NL of moet je koe ook nog op een of andere manier op NL?

By ikke geschrijft

• dyna18
  • Laatst online: 13-03 14:38
nog een puntje:
Die site van jouw wordt ook niet in de handleiding op Tweakers.net genoemd (of niet duidelijk genoeg als ik hem over het hoofd heb gezien).

Verder richte de eerder genoemde punten vooral op Tweakers.net (en eventuele andere sites, zoals Fok), want daar zitten de meeste bezoekers die de client niet gebruiken. Op jouw site zullen weinig mensen langs komen die nog geen client hebben (denk ik althans).

Dus misschien dat er ook een nieuwe (of verbeterde) promotie op Tweakers.net kan komen...

Verwijderd

Opvolger : De DPC staan voor Nederland geregistreerd, maar jij als participant kunt je nationaliteit ook instellen, bij "Edit your information".

• NightBird
  • Laatst online: 21:52

NightBird

DPC-Crew Coding

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Pagina: 1