ik heb dit effect wel 's vaker gezien maar ik kom er maar niet achter hoe je het maakt. kan iemand mij helpen?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
| Life is a game (and games are fun) | homepage |
Is er een KPT 7 ?doubleduh schreef op 15 oktober 2002 @ 09:08:
volgens mij zit dit bij Kai's Power Tools, das een plugin voor Photoshop, ik weet alleen niet meer of het versie 5, 6 of 7 was...
Verwijderd
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 21:46:
ooit zoiets gemaakt;
Verwijderd
Ok, dan zeg ik het wel gewoon:Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 23:15:
[beetje offtopic]
...knip...
btw, ik kan niet zo goed tegen die 'devoting' smiley`s ..
ik ben - totaal niet - heilig..
(trying to get my life back in order and control soon, i`ll hope for you that you fix it, faster then me.)
[/beetje offtopic]
edit:
graag de volgende reacties puur on-topic!!
Als ik zo naar jou bio kijk dan heb ik je gezien tijdens een teknation feetsje in utrecht en ook in de vloer....Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 23:15:
[beetje offtopic]
btw. Ik kan van mijn webkunsten totaal nog niet leven hoor, een schilderij kan je verkopen, en aan de muur hangen. Als ik iets digitaal maak voor het web, downloaden dat wel tig-duizenden mensen, maar het kost me vaak alleen maar provider/bandwith kosten. Met een job 'on the side' als web-developer/coder kan ik rondkomen.
Over mijn (positieve/negatieve) ervaringen met de web-art/new-media/kunst-wereld kan ik ook nog een paar topics over volschrijven.
btw, ik kan niet zo goed tegen die 'devoting' smiley`s ..
ik ben - totaal niet - heilig..
(trying to get my life back in order and control soon, i`ll hope for you that you fix it, faster then me.)
[/beetje offtopic]
edit:
graag de volgende reacties puur on-topic!!
Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station