[Rollercoaster tycoon2]Unable to load file ?

Pagina: 1
Acties:

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 23:47
Iedere keer als ik RTC2 opstart en in het begin menu kom krijg ik de melding
Unable to load file data invalid . Voor de rest lijkt alles in orde te zijn met het spel.
Weet iemand waar dit aan ligt , en zijn er meer mensen met dit probleem .

Ps : ben ik de enige die het niet voor elkaar krijgt paden voor die
mensen te maken als de entrance in de "lucht" is ??

Verwijderd

Orgineel of copy?

Verwijderd

Heb hetzelfde probleem , komt er zon schermpje boven in beeld waar je een path in kan vullen maar dat werkt ook niet , na een verse install werkt het wel maar als ik dan het spel weer opnieuw start begint het weer opnieuw..

Minder legale versie....

Verwijderd

Ik heb dat dus ook, tevens duurt het bij mij jaren als ie naar het opstart menu moet gaan. Misschien toch maar overwegen om de winkel in te lopen en een beter werkende RCT2 te halen...

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 23:47
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 09:46:
Ik heb dat dus ook, tevens duurt het bij mij jaren als ie naar het opstart menu moet gaan. Misschien toch maar overwegen om de winkel in te lopen en een beter werkende RCT2 te halen...
Ik krijg die melding bij het menu scherm , verder geen problemen .

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-02 23:10
Even regedit openen en bij 'HKLM > Software > Infogrames > Rollercoaster Tycoon 2 Setup' de waarde in 'Path' kopieeren naar 'SetupPath'. Dan probeert het spel het bestand niet meer van je cd te lezen, maar leest hij het gewoon uit je installatie map en werkt alles gewoon.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Lord-M schreef op 15 oktober 2002 @ 17:40:
Even regedit openen en bij 'HKLM > Software > Infogrames > Rollercoaster Tycoon 2 Setup' de waarde in 'Path' kopieeren naar 'SetupPath'. Dan probeert het spel het bestand niet meer van je cd te lezen, maar leest hij het gewoon uit je installatie map en werkt alles gewoon.
Nadat ik RCT2 opnieuw had geinstalleert wegens iets anders heb ik het probleem bij bepaalde savegames ook (ja, net met waar ik mee bezig was :X)

Helaasch werkt jouw oplossing niet bij mij :(

🌞🍃

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-02 23:10
Hmmm vreemd... naja, ik had het probleem alleen bij het opstarten van rollercoaster tycoon 2. Het spel kon de map die tijdens de menus wordt weergegeven niet laden. Daarbij werkt de oplossing wel, verdere problemen heb ik gelukkig nog niet gehad ;)
Pagina: 1