Toon posts:

hap uit beeld bij opnemen video-in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Asus 6600 DeLuxe videokaart (GeForce256) eens aangesloten op de video-out van mijn videorecorder, zodat ik ook op mijn computer tv kan kijken (ik gebruik de tuner van de videorecorder en lever via S-video beeldsignaal aan de video-in van mijn 6600 videokaart).

Alles werkt prima, ik kan met de 'Asus digital VCR' capture software, of de 'Windows Movie Maker' prima tv kijken op mijn monitor, met geluid via de line-in, werkt perfect.

Maar als ik met dezelfde software een stukje film wil opnemen of een snapshot wil maken, dan is er een hap uit het beeld van de clip of de foto :(. De videoclip is dus in principe ok, alleen zit er een grote zwarte balk in het midden.

Ik heb de laatste drivers van Asus (31.40) en de NVidia WDM drivers geinstalleerd.

Iemand een idee om het op te lossen? _/-\o_
Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Zo ziet een snapshot van mijn scherm eruit :(
eem enorm stuk mist dus (hier wit, soms een zwarte balk)

Afbeeldingslocatie: http://213.51.234.109:1000/images/niels/screenNetwerk.jpg

Verwijderd

Snapshot zou nog te verklaren zijn, alleen ook bij opnemen.... hmmm. Ik denk toch even terug naar de winkel. ;)

Verwijderd

Topicstarter
opnemen is in principe hetzelfde als een snapshot nemen, alleen 25 keer per seconde, dus als je de verklaring voor de snapshot weet, dan kan ik daar misschien iets mee :)
ennuh, de kaart is drie jaar oud, dus terug naar de winkel gaat niet, ik geloof ook niet dat het een hardwareprobleem is.
thanx