Need for Speed: Hot Pursuit 2

Pagina: 1
Acties:

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025
zoals jullie weten is de nieuwe Need for Speed: Hot Pursuit 2 Demo uit.
nu heb ik en nog andere mensen hier wat problemen mee.

ik heb zelf last van zeer lage FPS op sommige stukken,
ik draai hem nu op:
1024-768
32 bit kleuren
Car detail high
Special effects high
World detail op medium, (ook op low gehad)
en op somige stukken stottert hij gewoon, dit vind ik niet kunnen met mijn systeem.

Pentium 4 2,26 GHz
768 MB DDR-Ram
GeForce 4 Ti4600
AA op 4x

andere mensen (de Trotse ATI bezitters) hebben last van vastlopers met het spel

In dit topic dus graag de antwoorden op deze vragen of de eigen bevindingen.
De nieuwe Beta driver voor Geforce die instal ik niet omdat ik heel graag UT2003 speel en de neiwue beta driver niet echt een goede driver is voor UT2003.(ook niet voor lightbikes 2 8)7 )
(of is er weer een nieuwe die wel goed is?)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 19:42
probeer eens andere, officiele, detonators
de nieuwste, en anders wat oudere
denk dat daar het probleem ligt
directx 8.1 reinstallen kun je ook nog doen (ookal lijkt me dat niet het probleem)

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
ik heb precies hetzelfde :(.. rijd je vanuit de in-car cam ?.. want dan gaat ie bij mij ook stotteren, met outside cam doet ie dat niet.. [en in de replay werkt ie ook goed..]

ik heb ook de laatste drivers ;(.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-02 20:46
Gek, bij mij bij elke camera geen problemen...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 19:42
Saekerhett schreef op 15 oktober 2002 @ 12:06:
Gek, bij mij bij elke camera geen problemen...
same here :)
ik heb de 30.72 detonators dacht ik, iig 30.xx

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-02 15:50
Hijz leet :P

Ik draai op 1280x1024x16bit

Alles op het hoogste behalve special effects, die kan ik niet instellen...
Kheb nog een GF2 :'(

[ Voor 0% gewijzigd door Falconey op 15-10-2002 14:41 . Reden: Smiley werkte niet... ]

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Echt een gaaf spel.

-Zeer mooie omgeving
-Dikke auto's (zoals altijd :9)
-Lekkere besturing (misschien niet super realistisch, zoals in formule 1, maar daardoor is het wel leuker).
-Redelijk goede tegenstanders (ben nog niet verder dan 4e gekomen, maar goed... :P)
-Gave politie: ze rijden met porches
-Politie helikopters die een soort molotov cocktails neergooien op de weg
-Je auto kan er vrij gedeukt uitgaan zien
-Invloed van wind in hoeken: Je schijnt er soms sneller door te gaan volgens de EA tip.

Paar nadelen:
-De demo bewaart je instellingen niet. Das natuurlijk te gek voor woorden. stelletje malloten
-Wanneer je een race hebt gereden en daarna nog een keer gaat rijden, wordt de tijd langzamer gezet (alles gaat langzzzaaammm). Dat is vrij irritant.
-Je net behaalde punten worden niet bewaard wanneer je het spel afsluit.

Verder speel ik alles op high:
1280x960 (niet 1280x1024, die resolutie is kreupel, is nl geen 4:3 verhouding zoals 1024x768 enz.).

Met een:
-p4 2,2@2,54ghz
-512mb rambus geheugen (pc800@pc960)
-Leadtek ti4400 @ 310/660 (iets sneller dan een ti4600)
-Raid 0 2x60gb ibm schijfjes (waar die waarschijnlijk de replays realtime neerzet).

Conclusie:
Gaaf spel, maar het had beter 1 dag later uitgebracht kunnen worden om die irritante bugjes te verhelpen.

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
loopt vast op me radeon8500, complete systeem hang-up.
is hier een oplossing voor (alles op full detail 1280x1024@32

Verwijderd

Yps: dit valt onder het type groot topic. Deze blijft open mits je zorgt voor een Faq welke toegevoegd kan worden aan deze post: Forum- en Gamefaqs

Verwijderd

Hmm heb hier een amd duron 800 met 256 s-dram geheugen en een MSI geforce 4 mx420 64mb ddr en draai alles op het hoogste!! loopt gewoon heel soepel behalve met 2 polities en 4 autos dan loot het iets minder maar normaal alles helemaal vlekkeloos. Ook met de helicopter en cocktails. :9 :9 >:) :+

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 19:00:
Yps: dit valt onder het type groot topic. Deze blijft open mits je zorgt voor een Faq welke toegevoegd kan worden aan deze post: Forum- en Gamefaqs
okeej maar er is nog niet echt een FAQ oplossing...
wel de FAQ maar de oplossingen zijn er niet..

(en ik heb de tijd niet om die te schrijven jammer genoeg :'( )
maar er was nog geen NfS6: HP2 topic en er waren al wel problemen had ik gelezen bij de Game en discussie, En ik zelf had ook probleem mee, dus ik denk ik open er vast een dan heeft iemand tenminste de start gemaakt.

snappie ?

Sorry voor ontbrekende FAQ... :>

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09-2025
YpS schreef op 15 oktober 2002 @ 00:47:
zoals jullie weten is de nieuwe Need for Speed: Hot Pursuit 2 Demo uit.
nu heb ik en nog andere mensen hier wat problemen mee.

ik heb zelf last van zeer lage FPS op sommige stukken,
ik draai hem nu op:
1024-768
32 bit kleuren
Car detail high
Special effects high
World detail op medium, (ook op low gehad)
en op somige stukken stottert hij gewoon, dit vind ik niet kunnen met mijn systeem.

Pentium 4 2,26 GHz
768 MB DDR-Ram
GeForce 4 Ti4600
AA op 4x

andere mensen (de Trotse ATI bezitters) hebben last van vastlopers met het spel

In dit topic dus graag de antwoorden op deze vragen of de eigen bevindingen.
De nieuwe Beta driver voor Geforce die instal ik niet omdat ik heel graag UT2003 speel en de neiwue beta driver niet echt een goede driver is voor UT2003.(ook niet voor lightbikes 2 8)7 )
(of is er weer een nieuwe die wel goed is?)
Ik ben dus zo'n trotse ati bezitter (radeon9700Pro) en dit spel draait bij mij als een trein op 6xaa 16xaf 1280X124@32bit alles op max quality/maxdetail etc. (dat in tegenstelling tot bij jou; de "de trotse geforce roelt roeper"
Ik heb geen vastkaaiers whatsoever (512 ddr xp 2000+ winxp xpro)
Ik had vroeger altijd geforce (lees gf2mx,gf2gts,gf3ti-200) kaarten maar ik ga nooit meer terug naar die kaarten na de aanschaf van deze meester kaart. Vroeger vaak last van locks door de "nv4_disp.dll" van die geforce kaarten. In mijn opinie zijn de drivers van een ati kaart momenteel even goed of misschien wel beter dan die van nvidia.
Super tv out (gewoon GOED!!! leesbaar op het tv scherm van word documenten of websites, superfijne 2d (en 3d!) scherpte. Voor mij nooit meer een geforce!

Verwijderd

Het draait hier wel lekker op een geforce 4 ti 4200, maar wat een k*tspel zeg! Grafisch valt het nog wel mee, maar de view en het rijden maken het tot een davilex kloon. Zonde van de download, wacht wel op DTM, Nascar 5 en racing legends

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09-2025
Ik vind het wel grappig you know!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Bij mij begint hij voor te berreiden voor de installatie en dan gaat niet helemaal goed. Hij stopt bij "veriefing installer" hd is hard bezig maar er gebeurt verder niets, dat installatievenstertje reageert dan niet meer.
Iemand die dit eerder heeft gehad? en enig idee heeft hoe op te lossen.

Bedankt alvast

Signature

• joostve
  • Laatst online: 29-05-2025
ik vind het spel wel kicke alleen moet ik wel weer ff wennen aan de gameplay
bij mij draait hij vloeiend met alles op high
alleen moet ik geen fsaa 4x aanzetten want dan komt de framerate onder de 25 ongeveer en dat merk je nogal

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:59

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 12:11:
Het draait hier wel lekker op een geforce 4 ti 4200, maar wat een k*tspel zeg! Grafisch valt het nog wel mee, maar de view en het rijden maken het tot een davilex kloon. Zonde van de download, wacht wel op DTM, Nascar 5 en racing legends
NFS is altijd al een arcaderacer geweest, en de titels waar jij op wacht, dat zijn pas toppers qua realisme (DTM niet, maar wel Racing Legends & NASCAR Racing 2003 Season (NASCAR 5 bestaat niet, da's NASCAR Racing 2002 Season))

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 15:32
Crash-Override schreef op 15 oktober 2002 @ 09:40:
probeer eens andere, officiele, detonators
de nieuwste, en anders wat oudere
denk dat daar het probleem ligt
directx 8.1 reinstallen kun je ook nog doen (ookal lijkt me dat niet het probleem)
Is niet echt ontopic oid, maar hoe herinstalleer je dx8 op XP eigenlijk? Bij Madoninion krijg ik te zien dat ik 8.0 gebruik en een install van 8.1 is binnen 2 seconden klaar. En er gebeurt verder niets...

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
had dat haperen eerst ook (jawel op een geforce2), maar nadat ik wat taken had beëindigd (firewall, bluetooth server, em_exec van logitech) is dat ook opgelost..

Verwijderd

Te gekke graphics, lekkere gameplay, alleen mijn thrustmaster ff gt racing wheel doet het weer niet met road grip..................als je een stuurtje koopt koop deze dan iig niet...... :X :X

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Supervet spel, mooie graphics, mooie wagen, loopt super lekker zonder stotteren. Alleen hij loopt vast :S Jaaaah ik ben een trotse ati bezitter.
Maar er is vast niemand die hier iets op weet, zal wel moeten wachten op de full release

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Pagina: 1