He, ik WIL 2 bestanden via KaZaA geshared hebben, zelf dus gemaakt, dus ze staan er nog niet op. Hoe weet ik zeker dat de mensen hem ZEKER kunnen zien? Als ik er zelf naar search krijg ik vanalles behalve die van mij.
Geef de filenames even door en er is vast wel iemand die het ff wil checken??
(ik niet, want ik heb geen Kazaa
)
(ik niet, want ik heb geen Kazaa
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Dat ding? Nee, tuurlijk niet
Ik wil hem erop zetten omdattie beter is als de anderen die je kan krijgen daaro.
Nou kom maar op met die filename en ik check het voor je.
Natuurlijk staat ie erop als je hem in je "shared folder" hebt staan, maar goed...
Natuurlijk staat ie erop als je hem in je "shared folder" hebt staan, maar goed...
OK,
File1:
Title: CENSUUR
Artist: CENSUUR
Size: CENSUUR
Filename: CENSUUR
File2:
File1:
File2:
Verwijderd
Als-ie in je shared folder staat is-ie sowieso geshared. Gebruik je de computer waar de files op staan om te zoeken op Kazaa naar je eigen files? Bedenk dat het zou kunnen dat Kazaa niet op jouw eigen pc kijkt. Immers, die bestanden heb je al! Dat is wat -MoRDoR- bedoelde met "Waarom zou hij op je eigen PC zoeken.."
Owja, dus ik kan zo met een gerust hard naar bed dat morgen er van mijn file gewoon 20 mirrors zijn?
Oei... ik dacht dat het over LEGALE files ging (dus muziekstuk dat van jezelf was en jijzelf wilde promoten 
In dit geval: vraag het even via iemand van je MSNlijst ofzow
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Ja, maximaal zelfs 50 uploads
Net downloadden er een paar mensen nog een vies oud poepnummer van me.
daarom vroeg ik het aan jullie.
Hoe klote is het om maar 55 man in je MSN lijst te hebben die allemaal geen nachtleven kennenCis schreef op 15 oktober 2002 @ 00:53:
Gaak denk ik ook doen! Over een tijdje zullen we wel zienVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 00:56:
ga nou maar lekkel slapen. Die file is gewoon geshared zo.......
Pagina: 1