• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:12
We hebben dus een a201 en dat ding valt op het moment heel snel uit, ik kan nu niet eens meer een foto maken en het lcd schermpje werkt ook niet bij foto's maken (bij het bekijken wel).
Is er iemand bekend met dit probleem, en waar kan het aan liggen, is er een simpele oplossing of moet ik terug naar de winkel?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Wat voor batterijen heb je erin zitten?? Je hebt voor camera's batterijen nodig met flink wat power anders issie idd na 1 foto maken leeg.

Pvouput live

• DarkShadow
tja ik had er nu panasonic power plus batterijen inzitten...
khad ook nog goedkopere shit batterijen maar die waren helemaal direct 'leeg'. (3 seconden). wat voor batterijen moet ik dan gebruiken, en is dat normaal dat ze direct leeg zijn?

Verwijderd

DarkShadow schreef op 15 oktober 2002 @ 00:47:
tja ik had er nu panasonic power plus batterijen inzitten...
khad ook nog goedkopere shit batterijen maar die waren helemaal direct 'leeg'. (3 seconden). wat voor batterijen moet ik dan gebruiken, en is dat normaal dat ze direct leeg zijn?
Neem 1800MaH batterijen. Heb ik ook, werken perfect!
Ik heb er ook meteen een Powerbank III lader bijgekocht.

Greetz,

Bluhhhh

• DarkShadow
Wat is het verschil met normale batterijen?
mgoed xal het eens proberen

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:07

Gorefest

serial killer.

Die zijn oplaadbaar dus...
Anders blijf je batterijen kopen want digicams verbruiken inderdaad nogal veel energie.
In een huis aan huis fotoblad (ben de naam effe kwijt) stond ook een aanbieding tegen inlevering van de bon een Varta acculader + 4 1900MaH accu's voor 22,50.
Deze heb ik ook en bevalt goed moet ik zeggen.

Verwijderd

Ik heb een Fuji A101 en die van mij zoog de batterijen eerst ook zeer snel leeg (nog niet zo snel maar echt veel foto's kon ik er niet mee maken).
Toen heb ik een setje philips GP batterijen + lader gekocht, die zijn echt goed!
Ik kan er veel langer mee en als ze leeg zijn laad ik ze weer op (duurt wel 18 uur maar er zijn ook snelladers).

Echt een aanrader!
Pagina: 1